Gå til innhold

Rørlegger - pris

Anbefalte innlegg

Gjest har lyst på ny
Skrevet

Hva koster det sånn ca å bytte ut kjøkkenkrana, eksklusiv selve krana, altså bare rørleggerarbeidet?

Fortsetter under...

Skrevet

Sikkert minsteprisen på 1 time - det er vel fort 900 kr. + litt for biloppmøte.

Skrevet

Jeg skiftet ut en badekararmatur for 4 år siden. Kranen kostet 1200,- og inkl. arbeide ble det 2200,- mener jeg å huske og da var det inkludert noen prosenter Tobb-rabatt. Det tok 10-12 minutter.... Regn med i alle fall 1500,- i tillegg, men spør rørleggerfirmaet når du snakker med dem.

Skrevet

Det varierer, men det ligger på alt fra 450 til 900 + moms.

Sambo min har startet eget firma, han tar 450 + moms. Mens de store firmaene tar langt mer enn dette. (700-800+++)

Hvis du har en lokalavis der du bor ville jeg sjekket opp i denne. Hvis du tar et godt etablert firma, er det selvsagt dyrere enn hos en som er mindre. De er billigere for å komme inn på markede.

Ta deg en ringe runde, det er massevis av penger å spare på det, og tar ikke så lang tid. Trenger ikke kaste tusingene ut ruta, nå etter jul :o)

Skrevet

Jeg hadde kontaktet de som er nærmest der du bor. Du må jo regne med å betale for reisevei også, og det blir fort dyrt. Så ring nærmeste og spør om pris.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...