Gjest barelurerjegda Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Håndball, fotball osv, det er jo greit... men å trene generelt? 0 Siter
KaVa Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Ja - det er en fritidsinteresse - på lik linje med håndball og fotball. 0 Siter
Cookiemonster Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Det kan jo også være en livsstil. Men det blir neppe feil å kalle det en fritidsinteresse. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Er ikke fritidsinteresse en aktivitet som man intresserer seg for og driver med på fritiden da? Isåfall, ja trening generelt kan være fritidsinteresse. Jeg synes det er merkeligere når folk sier at venner er en hobby. 0 Siter
Gjest ffffffffffff Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Er ikke fritidsinteresse en aktivitet som man intresserer seg for og driver med på fritiden da? Isåfall, ja trening generelt kan være fritidsinteresse. Jeg synes det er merkeligere når folk sier at venner er en hobby. Det er da en slags hobby å besøke venner. Jeg jobber mye, og siden trening tar mye tid, så føler jeg at jeg heller vil prioritere venner, dvs gå på cafe med venner,g å tur med venner, besøke venner - rett og slet å være sosial. Å gå tur er jo en slags trening det og, men blir vel feil å kalle det å trene i den forstand da. Heller si at jeg liker å gå tur da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.