Gå til innhold

Er trening en fritidsinteresse?

Anbefalte innlegg

Gjest barelurerjegda
Skrevet

Håndball, fotball osv, det er jo greit... men å trene generelt?

Fortsetter under...

Skrevet

Ja - det er en fritidsinteresse - på lik linje med håndball og fotball.

Cookiemonster
Skrevet

Det kan jo også være en livsstil. Men det blir neppe feil å kalle det en fritidsinteresse.

Gjest Aimabel
Skrevet

Er ikke fritidsinteresse en aktivitet som man intresserer seg for og driver med på fritiden da? Isåfall, ja trening generelt kan være fritidsinteresse. Jeg synes det er merkeligere når folk sier at venner er en hobby.

Gjest ffffffffffff
Skrevet

Er ikke fritidsinteresse en aktivitet som man intresserer seg for og driver med på fritiden da? Isåfall, ja trening generelt kan være fritidsinteresse. Jeg synes det er merkeligere når folk sier at venner er en hobby.

Det er da en slags hobby å besøke venner. Jeg jobber mye, og siden trening tar mye tid, så føler jeg at jeg heller vil prioritere venner, dvs gå på cafe med venner,g å tur med venner, besøke venner - rett og slet å være sosial. Å gå tur er jo en slags trening det og, men blir vel feil å kalle det å trene i den forstand da. Heller si at jeg liker å gå tur da.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...