Gå til innhold

Venezia!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det BLIR tur til Venezia!!!!!

JUHU!!!!!

Mamma spanderer tur på meg - så vi to reiser like før påske :-)

Vi har aldri reist på tur sammen før - ÅÅÅÅÅÅÅÅ som jeg gleder meg!

Fortsetter under...

Skrevet

Å guri :) Jeg føler gleden din her haha. Så gøy det blir da! Det er bare godord jeg har fått høre om italia, så du kan trygt glede deg :)

AneM1365380603
Skrevet

Heldige deg :o) Det blir kun dere to? Jeg tipper du ser fram til noen dager uten mann og barn.

Skrevet

Heldige deg :o) Det blir kun dere to? Jeg tipper du ser fram til noen dager uten mann og barn.

Ja, bare oss to! Hun spanderte tur på min søster til Paris for fire år siden, så nå var det min tur :-) Blir sånn ferdig opplegg med tilbud om utflukter mm.

Skulle gjerne ha hatt med hele familien, men det har vi ikke råd til. Gruer meg litt til å fortelle til ungene at bare jeg skal reise.... Men mannen min tar med seg ungene til bestemor (rett før palmehelga), og så kommer jeg direkte dit etter turen - så det blir nok bra.

Skrevet

Aah !! :-)

Det blir nok knallbra!!

Hvordan tror du temperaturen er der da - du som "nesten" er nabo til Venezia :-)

Annonse

Skrevet

Å guri :) Jeg føler gleden din her haha. Så gøy det blir da! Det er bare godord jeg har fått høre om italia, så du kan trygt glede deg :)

Har vært helt nord i Italia for 20 år siden (fy så gammel jeg føler meg når jeg forteller om noe som skjedde for 20 år siden.....).

Dette blir nok en ren kosetur med god mat, vin, kulturelle opplevelser og mye prat. Sjelden vi har anledning til å få pratet så mye, når ungene svirrer rundt oss.....

Vi liker mye av det samme - besøke kirker, muséer,gå på konsert.....

Gjest Angela26
Skrevet

Hvordan tror du temperaturen er der da - du som "nesten" er nabo til Venezia :-)

Paaska er mye tidligere i aar, men i mars er det nok litt varmere i Italia enn i Norge i allefall :-)

Du kan sjekke temperaturer paa worldweather.com!

Skrevet

Jeg har vært i Venezia:-) Det er en fin plass og artig å vite at man har vært der, men jeg er litt usikker på om det er en plass man reiser tilbake til. Men absolutt verdt turen.

Skrevet

Jeg har vært i Venezia:-) Det er en fin plass og artig å vite at man har vært der, men jeg er litt usikker på om det er en plass man reiser tilbake til. Men absolutt verdt turen.

Vi reiser veldig lite, og hovedpoenget med turen er vel først og fremst å ha en hyggelig tur sammen, til et kjent og interessant sted - og Venezia har jeg drømt om lenge....

Om jeg noensinne kommer tilbake dit, har jeg ingen ambisjoner om!

Skrevet

Paaska er mye tidligere i aar, men i mars er det nok litt varmere i Italia enn i Norge i allefall :-)

Du kan sjekke temperaturer paa worldweather.com!

Jeg fant bare dagens temperaturer der + værvarsel for de neste dagene.... Vet du om det ligger temperatur-/vær-rapporter for hver måned i året der?

Husker jeg fant et sted som hadde dette da jeg skulle til Lanzarote for noen år siden.

Skrevet

Har vært helt nord i Italia for 20 år siden (fy så gammel jeg føler meg når jeg forteller om noe som skjedde for 20 år siden.....).

Dette blir nok en ren kosetur med god mat, vin, kulturelle opplevelser og mye prat. Sjelden vi har anledning til å få pratet så mye, når ungene svirrer rundt oss.....

Vi liker mye av det samme - besøke kirker, muséer,gå på konsert.....

Kjempe fint med samme interesser. Jeg har nesten problemer med å sette meg inn i det bildet. _ALENE_ på tur, ja det må være deilig. Koselig med familieturer, eller tur med mannen altså, for all del. Ferie alene har jeg ikke hatt noen gang.

Skrevet

Kjempe fint med samme interesser. Jeg har nesten problemer med å sette meg inn i det bildet. _ALENE_ på tur, ja det må være deilig. Koselig med familieturer, eller tur med mannen altså, for all del. Ferie alene har jeg ikke hatt noen gang.

Jeg har faktisk vært på to sydenturer med venninner - i 2003 og i 2006 - og det var deilig. Jeg var utrolig sliten - og det var fantastisk å kunne sove hele natta og bare ligge på stranda og slappe av.

Nå er jeg ikke sliten på samme måte, men gleder meg veldig til turen likevel. Gruer meg imidlertid litt til å fortelle det til ungene - vet at de gjerne ville ha blitt med de og (så mange som reiser til syden på familietur, og det gjør ikke vi....).

Har også hatt 1-2 hytteturer med venninner de siste årene, og det får en energi av!

Annonse

Skrevet

Jeg har faktisk vært på to sydenturer med venninner - i 2003 og i 2006 - og det var deilig. Jeg var utrolig sliten - og det var fantastisk å kunne sove hele natta og bare ligge på stranda og slappe av.

Nå er jeg ikke sliten på samme måte, men gleder meg veldig til turen likevel. Gruer meg imidlertid litt til å fortelle det til ungene - vet at de gjerne ville ha blitt med de og (så mange som reiser til syden på familietur, og det gjør ikke vi....).

Har også hatt 1-2 hytteturer med venninner de siste årene, og det får en energi av!

''Har også hatt 1-2 hytteturer med venninner de siste årene, og det får en energi av!''

Ja det er sant. Jeg har vært med på turer med jentegjengen, men da for en natt. Kjempekoselige turer!

Gjest Angela26
Skrevet

Jeg fant bare dagens temperaturer der + værvarsel for de neste dagene.... Vet du om det ligger temperatur-/vær-rapporter for hver måned i året der?

Husker jeg fant et sted som hadde dette da jeg skulle til Lanzarote for noen år siden.

Du finner temperaturerne litt lenger ned paa siden.

Mars:

Daily minimum: 3.8

Daily maximum: 12.0

Men dette er bare ca temperaturer. Dere kan ha kjempevaer paa opp til 20 grader ogsaa!

Gjest Elextra
Skrevet

Pleier du å bruke Michelins grønne reiseguider? ;)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Det blir supert vet du! :o)

Jeg har resit flere turer med bare mamma jeg, vi koser oss sammen.

Skrevet

Pleier du å bruke Michelins grønne reiseguider? ;)

Ehhh, nei?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...