Gå til innhold

Kjeder meg på jobb

Anbefalte innlegg

Gjest kjede vettet av seg
Skrevet

Hva skal man finne på når jobben kjeder vettet av en? Og det er mye dautid uten arbeidsoppgaver. Bare vente på at tlf skal ringe.

Fy og fy så kjedelig.

Fortsetter under...

Skrevet

Kjøp deg et kryssord? Jam eller yatzy ;) Hvorfor er det så lite å gjøre da??

Skrevet

Finn noen spill på nettet? Da ser det kanskje ut som om du jobber også :P

Skrevet

Jeg ville strikket, lest bøker og surfet på nett :)

Skrevet

Jobben jeg hadde ifjord er nok lik den jobben du har nå;)

Satt på ein helpdesk og mottok kansje 6 telefonar pr dag... jobba fra 9-17, så daudtida blei rett og slett uutholdelig...

Så da leste jeg en bok, jeg studerte på NKI og jeg surftet og kaklet med de handre helpdeskerene:)

Annonse

Skrevet

Hvis dette er noe som skjer ofte ville jeg bedt sjefen om å få flere typer arbeidsoppgaver/ansvarsområder.

Gjest kjede vettet av seg
Skrevet

Hvis dette er noe som skjer ofte ville jeg bedt sjefen om å få flere typer arbeidsoppgaver/ansvarsområder.

Jeg har en sjef som ikke delegerer arbeidsoppgaver.

Gjest hmmmduu
Skrevet

Er du den jeg tror du er? hehe

Kjeder meg jeg og for tia, er sånn p åjobben min, enten for mye å gjøre eller for lite, aldri sånn akkurat passe.

Kanskje vurdere ny jobb? Ofte jeg tenker sånn, åh jeg er så lei, jeg vil slutte....... jeg vil hjem!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men egentligl trives jeg jo veldig i jobben min og da.

Så når jeg har disse kjedelige timene, surfer jeg litt på nettet og later som jeg "jobber" for å få tia til å gå, da går liksom alt litt forotere ;-)

Skrevet

Sånn har jeg det også! Få arbeidsoppgaver, og de arbeidsoppgavene jeg har er daukjedelige! Ikke finnes det andre oppgaver heller som jeg eventuelt kunne gjort, ikke muligheter for f.eks videreutdanning slik at jeg kunne fått andre oppgaver i firmaet.... Hvis jeg skal fortsette å jobbe der jeg er nå så må jeg bare innse at dagene forblir slik som dette *SUKK*

Jeg kikker nå etter andre jobber, men i og med at jeg er gravid så venter jeg nok til etter permisjon med å søke jobber.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...