Gjest Melancholy Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Når startet Reductil å fungere for dere som har prøvd eller går på den medisinen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente 24 marie Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 hei! jeg har brukt reductil i 9 mnd nå. 15mg. det tok bare noen uker før jeg fikk full effekt. jeg ta de kl.16.00. hver dag for å ikke få det kvedlshungere. er ikke sulten i det hele tatt. det er deilig! har sluttet i perioder pga.bivirkningene,men har funne ut at jeg klarer meg ikke uten! fikk de av legen så jeg ikke skal overspise. har bulumi. det som har hjulpet meg er at jeg klarer lett å holde vekten nede,fasteperiodene er lettere,og jeg har mer energi til å holde ut lengre. men jeg har ikke sluttet å kaste opp etter matorgiene mine,når jeg tenker meg om har det vel egentli blitt verre enn før jeg beg.på reductil. og 10 ganger verre i de periodene jeg har prøvd å slutte! det er ikke bra å tukkle med kroppen med slanketab.og jeg råder deg til å slutte! jeg er så sint og så lei meg for at min lege i det hele tatt skrev ut resept til meg. men jeg vet jo ikke din grunn for at du går på reductil,men hvis du har noen som helst form for spiseforstyrrelse ? råder jeg deg til å slutte med en gang ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferdig med dem nå Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 I løpet av noen dager, bare. Jeg fikk det for å gå ned, slet veldig med sukkerhunger, og den ble fort borte. Brukte tablettene i ca 8 måneder, gikk ned 17 kg. Greide å legge om kostholdet og få til trim samtidig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melancholy Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 hei! jeg har brukt reductil i 9 mnd nå. 15mg. det tok bare noen uker før jeg fikk full effekt. jeg ta de kl.16.00. hver dag for å ikke få det kvedlshungere. er ikke sulten i det hele tatt. det er deilig! har sluttet i perioder pga.bivirkningene,men har funne ut at jeg klarer meg ikke uten! fikk de av legen så jeg ikke skal overspise. har bulumi. det som har hjulpet meg er at jeg klarer lett å holde vekten nede,fasteperiodene er lettere,og jeg har mer energi til å holde ut lengre. men jeg har ikke sluttet å kaste opp etter matorgiene mine,når jeg tenker meg om har det vel egentli blitt verre enn før jeg beg.på reductil. og 10 ganger verre i de periodene jeg har prøvd å slutte! det er ikke bra å tukkle med kroppen med slanketab.og jeg råder deg til å slutte! jeg er så sint og så lei meg for at min lege i det hele tatt skrev ut resept til meg. men jeg vet jo ikke din grunn for at du går på reductil,men hvis du har noen som helst form for spiseforstyrrelse ? råder jeg deg til å slutte med en gang ! Jeg fikk ganske fort god effekt. Har siden oppstart gått ned syv kilo. Ingen spiseforstyrrelser her. Fikk Reductil fordi jeg var 20 kilo overvektig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.