Gå til innhold

Reductil

Gjest Melancholy

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Gjest jente 24 marie

hei! jeg har brukt reductil i 9 mnd nå. 15mg. det tok bare noen uker før jeg fikk full effekt. jeg ta de kl.16.00. hver dag for å ikke få det kvedlshungere. er ikke sulten i det hele tatt. det er deilig! har sluttet i perioder pga.bivirkningene,men har funne ut at jeg klarer meg ikke uten! fikk de av legen så jeg ikke skal overspise. har bulumi. det som har hjulpet meg er at jeg klarer lett å holde vekten nede,fasteperiodene er lettere,og jeg har mer energi til å holde ut lengre. men jeg har ikke sluttet å kaste opp etter matorgiene mine,når jeg tenker meg om har det vel egentli blitt verre enn før jeg beg.på reductil. og 10 ganger verre i de periodene jeg har prøvd å slutte! det er ikke bra å tukkle med kroppen med slanketab.og jeg råder deg til å slutte! jeg er så sint og så lei meg for at min lege i det hele tatt skrev ut resept til meg. men jeg vet jo ikke din grunn for at du går på reductil,men hvis du har noen som helst form for spiseforstyrrelse ? råder jeg deg til å slutte med en gang !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ferdig med dem nå

I løpet av noen dager, bare. Jeg fikk det for å gå ned, slet veldig med sukkerhunger, og den ble fort borte. Brukte tablettene i ca 8 måneder, gikk ned 17 kg. Greide å legge om kostholdet og få til trim samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melancholy

hei! jeg har brukt reductil i 9 mnd nå. 15mg. det tok bare noen uker før jeg fikk full effekt. jeg ta de kl.16.00. hver dag for å ikke få det kvedlshungere. er ikke sulten i det hele tatt. det er deilig! har sluttet i perioder pga.bivirkningene,men har funne ut at jeg klarer meg ikke uten! fikk de av legen så jeg ikke skal overspise. har bulumi. det som har hjulpet meg er at jeg klarer lett å holde vekten nede,fasteperiodene er lettere,og jeg har mer energi til å holde ut lengre. men jeg har ikke sluttet å kaste opp etter matorgiene mine,når jeg tenker meg om har det vel egentli blitt verre enn før jeg beg.på reductil. og 10 ganger verre i de periodene jeg har prøvd å slutte! det er ikke bra å tukkle med kroppen med slanketab.og jeg råder deg til å slutte! jeg er så sint og så lei meg for at min lege i det hele tatt skrev ut resept til meg. men jeg vet jo ikke din grunn for at du går på reductil,men hvis du har noen som helst form for spiseforstyrrelse ? råder jeg deg til å slutte med en gang !

Jeg fikk ganske fort god effekt. Har siden oppstart gått ned syv kilo. Ingen spiseforstyrrelser her. Fikk Reductil fordi jeg var 20 kilo overvektig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...