Gå til innhold

FU: hvordan sovner/sover dere? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg liker best å sovne på ryggen, eller på siden med ansiktet vendt mot kjæresten når han ligger over.

mens han ligger mot meg i starten,men vender alltid ryggen til når

han skal sove.uansett,både etter kos,xxx og prat.

egentlig vil jeg ligge ansikt til ansikt med fyren,eller på brystkassa hans hele natten. men neida.......

hvordan sover dere?;)

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

8

• Mamma07

3

• jubalong70

1

• ilaria

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg sover for det meste med lukkede øyne, untatt når jeg snakker med kollegaer.

Skrevet

Både mannen og jeg sovner på siden, men ryggene til hverandre :)

Gjest pregnant77
Skrevet

Jeg sover for tiden på siden, helst venstre side. Dette pga jeg er gravid. Har hørt at å ligge på rygg ikke er bra når man er gravid pga fare for vena cava syndromet, at livmora presser på hovedpulsåra som går fra beina og opp igjen til hjertet... d fører til for lite oksygen til hjertet - og fosteret!

Jeg har hørt at venstre sia er best pga d gir best blodgjennomstrømning, noe som er bra for både meg og fosteret.

Ellers har jeg aldri likt å ligge på rygg pga jeg da ofte får det man kaller søvnparalyse, at jeg "våkner" opp i halvvåken tilstand, ute av stand til å røre meg, får angst, får ikke til å prate, prøver desperat å vekke meg selv pga jeg føler jeg blir dratt vekk fra bevisstheten... av og til ser jeg syner og. Skikkelig ekkelt, men klarer til slutt å "vekke meg" slik at jeg legger meg på siden, da går d over.

Før lå jeg ofte på magen, men d ekke helt bra det heller, spez pga jeg har litt problemer med korsryggen, jeg har litt svai i ryggen, og d blir ikke akkurat bedre av å ligge slik, da blir svaien bare enda større slik at det blir verk i ryggen. Så det beste for meg er å ligge på sia i fosterstilling. JEg er en frostig person, og må ha et ekstra ullteppe under dyna, og da ligger jeg sammenkrøket med dyna godt over meg for å få sove. Kan ligge i starten med ansiktet mot mannen min, men føler jeg puster i meg oppbrukt luft, så liker best å ligge med ansiktet ut av sengen på en måte, slik at jeg kjenner frisk luft strømme fra gulvet. Da ligger jeg på venstre side og.

Skrevet

Et sslags mage/sideleie, med den underste armen bak meg og den øverste foten bøyd langt opp. Hvis dere forsto :-)

Annonse

Gjest Aimabel
Skrevet

I natt våknet jeg av at vi lå ansikt til ansikt og pusten gikk sånn at jeg trakk inn alt han pustet ut, ikke deilig! Jeg kryper rundt som en mark så han er ikke så glad i å ligge helt inntil, men jeg synes det er best.

Skrevet

Jeg sover for tiden på siden, helst venstre side. Dette pga jeg er gravid. Har hørt at å ligge på rygg ikke er bra når man er gravid pga fare for vena cava syndromet, at livmora presser på hovedpulsåra som går fra beina og opp igjen til hjertet... d fører til for lite oksygen til hjertet - og fosteret!

Jeg har hørt at venstre sia er best pga d gir best blodgjennomstrømning, noe som er bra for både meg og fosteret.

Ellers har jeg aldri likt å ligge på rygg pga jeg da ofte får det man kaller søvnparalyse, at jeg "våkner" opp i halvvåken tilstand, ute av stand til å røre meg, får angst, får ikke til å prate, prøver desperat å vekke meg selv pga jeg føler jeg blir dratt vekk fra bevisstheten... av og til ser jeg syner og. Skikkelig ekkelt, men klarer til slutt å "vekke meg" slik at jeg legger meg på siden, da går d over.

Før lå jeg ofte på magen, men d ekke helt bra det heller, spez pga jeg har litt problemer med korsryggen, jeg har litt svai i ryggen, og d blir ikke akkurat bedre av å ligge slik, da blir svaien bare enda større slik at det blir verk i ryggen. Så det beste for meg er å ligge på sia i fosterstilling. JEg er en frostig person, og må ha et ekstra ullteppe under dyna, og da ligger jeg sammenkrøket med dyna godt over meg for å få sove. Kan ligge i starten med ansiktet mot mannen min, men føler jeg puster i meg oppbrukt luft, så liker best å ligge med ansiktet ut av sengen på en måte, slik at jeg kjenner frisk luft strømme fra gulvet. Da ligger jeg på venstre side og.

Det var litt av et langt innlegg :P

Men du sover " riktig" med hensyn til graviditeten. jeg sov altid på høyre side :)

Skrevet

Jeg sover for det meste med lukkede øyne, untatt når jeg snakker med kollegaer.

Kjempe tilfeldig at både Jølsa,Bjølsen og Jølsen har svart på denne tråden da. HMMMMMMMMMMMMMMM JØLSEN!!!

Skrevet

Kjempe tilfeldig at både Jølsa,Bjølsen og Jølsen har svart på denne tråden da. HMMMMMMMMMMMMMMM JØLSEN!!!

Det er ikke mitt problem. Jeg er bare meg.

Gjest pregnant77
Skrevet

Det var litt av et langt innlegg :P

Men du sover " riktig" med hensyn til graviditeten. jeg sov altid på høyre side :)

hehe ja jeg vet, jeg måtte nesten flire etterpå :D

Gjest Bjølsa
Skrevet

Det er ikke mitt problem. Jeg er bare meg.

Eller du er bare dere! :)

Skrevet

hehe ja jeg vet, jeg måtte nesten flire etterpå :D

hehe :)

Annonse

Gjest Bjølsen
Skrevet

Eller du er bare dere! :)

Bjølsen = Bjølsen

Jølsen = Jølsen

Jølsa= Jølsa

Det kan da vel ikke være så vanskelig å fatte i 2008?

Skrevet

Bjølsen = Bjølsen

Jølsen = Jølsen

Jølsa= Jølsa

nei det var i grunnen verre i 2007, så det kommer seg.

Skrevet

Bjølsen = Bjølsen

Jølsen = Jølsen

Jølsa= Jølsa

Vel, nå er ikke intelligensnivået her på DOL verdens største, så det er nok vanskeligere å forstå enn vi tror.

Skrevet

Bjølsen = Bjølsen

Jølsen = Jølsen

Jølsa= Jølsa

Det var ihvertfall på tide eg slapp å bli dradd inn i de debattene der, før trodde enkelte at Jølsen var meg og omvendt, det ha heldigvis roa seg.

Folk har sikkert oppdaga at vi skriver ulikt.

Ps! Eg _tror_ du har rett Mr(s) Bjølsen! :)

Skrevet

Hvis jeg skal klare å sovne på ryggen, må jeg være rimelig trøtt ;)

Her sovner vi som oftest på siden. Han ligger rett bak meg. Er det det man kaller å ligge i "skje" mon tro?

Skrevet

Vel, nå er ikke intelligensnivået her på DOL verdens største, så det er nok vanskeligere å forstå enn vi tror.

Det er nå godt Dol er papirløst, for ellers hadde det vært lite tømmer igjen i Amazonas.

Skrevet

Det er nå godt Dol er papirløst, for ellers hadde det vært lite tømmer igjen i Amazonas.

*haha*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...