Gå til innhold

FU: hvordan sovner/sover dere? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg skal klare å sovne på ryggen, må jeg være rimelig trøtt ;)

Her sovner vi som oftest på siden. Han ligger rett bak meg. Er det det man kaller å ligge i "skje" mon tro?

''Hvis jeg skal klare å sovne på ryggen, må jeg være rimelig trøtt ;)''

Ha.ha..Eg sovner bare når eg er trøtt eg, uansett om det er på siden, ryggen eller på magen.

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

8

• Mamma07

3

• jubalong70

1

• ilaria

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest tenke tenke tenke
Skrevet

Ha.ha..Eg sovner bare når eg er trøtt eg, uansett om det er på siden, ryggen eller på magen.

''rimelig trøtt ;)''

tenk på den du

Skrevet

Det er nå godt Dol er papirløst, for ellers hadde det vært lite tømmer igjen i Amazonas.

Ja, men de vet ikke bedre.

Skrevet

nei det var i grunnen verre i 2007, så det kommer seg.

Hvis du tar utgangspunkt i tankegangen hos en treåring, ganger dette med to og så deler det på åttifire, vil du få en viss pekepinn. Vi får se da, det _kan_ jo hende det går opp for enkelte hvordan det er :-)

Skrevet

Det er ikke mitt problem. Jeg er bare meg.

og jeg er bare meg jeg også.så heller ikke mitt problem

*hahaha*

Skrevet

I natt våknet jeg av at vi lå ansikt til ansikt og pusten gikk sånn at jeg trakk inn alt han pustet ut, ikke deilig! Jeg kryper rundt som en mark så han er ikke så glad i å ligge helt inntil, men jeg synes det er best.

nei,det er jo ikke noe stas ;)

Annonse

Skrevet

''rimelig trøtt ;)''

tenk på den du

Rimelig trøtt?

Tja...Den senga var jammen meg rimelig!

Moderat, billig eller litt "trøtt" ?

Skrevet

og jeg er bare meg jeg også.så heller ikke mitt problem

*hahaha*

Og sammen står vi om stemmeretten!

Skrevet

Hvis jeg skal klare å sovne på ryggen, må jeg være rimelig trøtt ;)

Her sovner vi som oftest på siden. Han ligger rett bak meg. Er det det man kaller å ligge i "skje" mon tro?

Hvordan er du når du er urimelig trøtt?

Gjest hver eneste kveld
Skrevet

Jeg ligger på magen, mannen min ligger på siden tett inntil meg, med det ene benet liggenes oppå rumpa mi og med armen godt rundt meg :).

Gjest Angela26
Skrevet

Et sslags mage/sideleie, med den underste armen bak meg og den øverste foten bøyd langt opp. Hvis dere forsto :-)

Akkurat som meg det! :-) Jeg maa ha en fot hoeyere opp, eller i en annen stilling enn den andre.

Noen ganger hiver jeg leggen over paa rumpa til min kjaere mann og holder rundt han :-)

Skrevet

Jeg ligger på magen, mannen min ligger på siden tett inntil meg, med det ene benet liggenes oppå rumpa mi og med armen godt rundt meg :).

Sånn hadde ikkje eg klart å sove. :)

Skrevet

Vi sover "fu i fang" hver natt!! :0)

Så har jeg ei pute mellom beina!

Og tre puter under hodet!! :0)

Annonse

Skrevet

Vi sover "fu i fang" hver natt!! :0)

Så har jeg ei pute mellom beina!

Og tre puter under hodet!! :0)

''Så har jeg ei pute mellom beina!''

Kall det ke du vil.

Skrevet

Jammen, asså..Det er forskjell på å være kjempetrøtt og litt trøtt. Er man kjempetrøtt, kan man sovne sittende og er man litt trøtt sovner man ikke før man legger seg for å prøve å sove. Håper dette var teskjeaktig nok? ;-)

Skrevet

Da sovner jeg sittende i sofaen eller liggende på ryggen!

Skrevet

Gødd, nå skjønte jeg hva du mente. Måtte se på mitt første innlegg en gang til ;)

Å være rimelig trøtt betyr, på min dialekt iallefall, å være kjempetrøtt :-P

Skrevet

Jammen, asså..Det er forskjell på å være kjempetrøtt og litt trøtt. Er man kjempetrøtt, kan man sovne sittende og er man litt trøtt sovner man ikke før man legger seg for å prøve å sove. Håper dette var teskjeaktig nok? ;-)

Om eg er litt trøtt så sovner eg ikkje før eg har blitt kjempetrøtt.

Men vi er nok litt forskjellige der. :)

Skrevet

Om eg er litt trøtt så sovner eg ikkje før eg har blitt kjempetrøtt.

Men vi er nok litt forskjellige der. :)

Jeg er så heldig at jeg nesten alltid sovner når jeg bør sove. Gubben sovner like gjerne når han helst burde holdt seg våken ;-)

Jeg er ikke trøtt nå, men skal straks legge meg allikevel. Må opp tidlig imorgen. Når jeg har lagt meg, leser jeg litt og plutselig sovner jeg. Veldig greit ;-)

Skrevet

''Så har jeg ei pute mellom beina!''

Kall det ke du vil.

Hehehe... :0)

Måtte jo komme...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...