ilaria Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Vi ligger alltid og koser og småprater vendt mot hverandre før vi snår ryggene tett inntil hverandre. Liker begge å ha godt med pusterom (frisk luft- ikke sovepust) foran ansiktet:) Vi har heldigvis stooor seng så begge kan boltre seg og sno seg så mye som mulig om natta uten at det plager den andre særlig. 0 Siter
Jølsen Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Gødd, nå skjønte jeg hva du mente. Måtte se på mitt første innlegg en gang til Å være rimelig trøtt betyr, på min dialekt iallefall, å være kjempetrøtt :-P Det skjønte jeg, men jeg følte for å vri og vende på det :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Jeg ligger på siden mot min mann leenge før jeg til slutt sovner med ryggen til han. Men de siste ukene så har jeg ikke sovet stort, jeg sovner i ofte i fem tiden og oppe igjen i halv syv tiden. Noen ganger får jeg til å sove en time på formiddagen, men dette er pes. Det er utrolig hva søvn har å si på det å plassere ordene riktig når jeg snakker/skriver, eller i det hele tatt å huske noe. Så til alle: beklager mine rotete svar og innlegg 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Hehehe... :0) Måtte jo komme... Ja det var for fristende til å la være. 0 Siter
Gjest sånn er det bare for noen Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Ja det var for fristende til å la være. Ja, noen tenker vel bare koffert. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Ja, noen tenker vel bare koffert. ''''Ja, noen tenker vel bare koffert.'''' Nei, det har eg veldig vanskelig for å tro! Hvem skulle nå det være? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 ''hvordan sover dere?;)'' Stort sett dårlig. :-/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.