Gå til innhold

FU: hvordan sovner/sover dere? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ligger alltid og koser og småprater vendt mot hverandre før vi snår ryggene tett inntil hverandre. Liker begge å ha godt med pusterom (frisk luft- ikke sovepust) foran ansiktet:) Vi har heldigvis stooor seng så begge kan boltre seg og sno seg så mye som mulig om natta uten at det plager den andre særlig.

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

8

• Mamma07

3

• jubalong70

1

• ilaria

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Gødd, nå skjønte jeg hva du mente. Måtte se på mitt første innlegg en gang til ;)

Å være rimelig trøtt betyr, på min dialekt iallefall, å være kjempetrøtt :-P

Det skjønte jeg, men jeg følte for å vri og vende på det :-)

Skrevet

Jeg ligger på siden mot min mann leenge før jeg til slutt sovner med ryggen til han.

Men de siste ukene så har jeg ikke sovet stort, jeg sovner i ofte i fem tiden og oppe igjen i halv syv tiden. Noen ganger får jeg til å sove en time på formiddagen, men dette er pes. Det er utrolig hva søvn har å si på det å plassere ordene riktig når jeg snakker/skriver, eller i det hele tatt å huske noe. Så til alle: beklager mine rotete svar og innlegg :)

Skrevet

Hehehe... :0)

Måtte jo komme...

Ja det var for fristende til å la være. :)

Gjest sånn er det bare for noen
Skrevet

Ja det var for fristende til å la være. :)

Ja, noen tenker vel bare koffert.

Skrevet

Ja, noen tenker vel bare koffert.

''''Ja, noen tenker vel bare koffert.''''

Nei, det har eg veldig vanskelig for å tro!

Hvem skulle nå det være?

Annonse

Gjest ChiengMai
Skrevet

''hvordan sover dere?;)''

Stort sett dårlig. :-/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...