Gå til innhold

Ny politikk? Generelt sprøsmål om sletting.


cathlin

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det har blitt en ny politikk på sletting her. Jeg syns det er veldig mye sletting for tiden. Kanskje det er veldig riktig å gjøre det (det kommer vel an på hva og hvorfor ting slettes), men syns det er rart at slettingen ikke blir begrunnet slik at den som har skrevet forstår hvorfor det gjøres.

Men kanskje det bare er meg som reagerer på det.

Jeg syns generelt på en side av saken at det er trist at man bare vil kvitte seg med og avvise "problemet" uten å la noen få en sjanse til å skjønne hvorfor, men kanskje det er naivt av meg å tro det. På den andre siden kjenner jeg på at det er rett og beskytte andre mot ufine kommentarer. Jeg tenker bare på at det sikkert gir en dårlig feeling hos den som kanskje ikke skjønner hvorfor, og at den personen kanskje også kunne fått en sjanse.

Er det noen som kan opplyse meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Moderator

Det er ikke noen ny politikk, enkelte typer innlegg har vi alltid slettet. Vi sletter blant annet det vi pleier å betegne som "personfokuserende innlegg", videre innlegg skrevet primært for å såre andre, også hender det at vi "rydder litt opp" i lange "skravletråder" på de faglige forumene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moderator

Kom akkurat inn å så at min tråd var slettet også.

Den ble slettet fordi den nettopp er et eksempel på personfokuserende innlegg. Du fikk anledningen til å se hva vi hadde svart tidligere, og det virket hensiktsløst å la kranglingen mellom dere fortsette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags tråd var det?

Bare en tråd hvor jeg lurte på om en viss jølsen (som jo bruker mange nick) er den samme som en annen.

Men så har visst temaet vært oppe før uten at hadde fått det med meg. Fikk ihverfall svar på det jeg lurte på.

Helt ufarlig tråd, men meget mulig det skjedde noe etter at jeg slo av:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lever vi nok på to forskjellige planeter.

De har nå Internett på begge planetene i såfall.

Har eg gått glipp av noe, har vært på jobb ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ble slettet fordi den nettopp er et eksempel på personfokuserende innlegg. Du fikk anledningen til å se hva vi hadde svart tidligere, og det virket hensiktsløst å la kranglingen mellom dere fortsette.

Kranglingen -var- stoppet.

Han der jølsen trenger en en oppstrammer da.Rart at du ikke reagerer på han mer enn du gjør. Den andre kunne blitt spart ja, men det er jo ikke rart man lurer så mye tull den jølsen kan finne på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noen ny politikk, enkelte typer innlegg har vi alltid slettet. Vi sletter blant annet det vi pleier å betegne som "personfokuserende innlegg", videre innlegg skrevet primært for å såre andre, også hender det at vi "rydder litt opp" i lange "skravletråder" på de faglige forumene.

Ok.

Syns jeg har sett noen ganger at folk etterlyser innlegg de har skrevet, som har blitt slettet, også blir det nye tråder av det, og det spekuleres i hvorfor man har blitt slettet. Da tenker jeg at det kanskje noen hadde hatt nytte av å bli forklart hvorfor, men jeg ser jo av svaret ditt, at dere har klare regler for sletting .

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kranglingen -var- stoppet.

Han der jølsen trenger en en oppstrammer da.Rart at du ikke reagerer på han mer enn du gjør. Den andre kunne blitt spart ja, men det er jo ikke rart man lurer så mye tull den jølsen kan finne på.

Jølsen er ikke mere mann enn jeg er. Det er jeg i alle fall bombesikker på. Hun har vel i grunnen ikke prøvd å framstille seg som mann heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jølsen er ikke mere mann enn jeg er. Det er jeg i alle fall bombesikker på. Hun har vel i grunnen ikke prøvd å framstille seg som mann heller.

Er vel litt av hvert, tenker jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har nå Internett på begge planetene i såfall.

Har eg gått glipp av noe, har vært på jobb ?

''Har eg gått glipp av noe, har vært på jobb ?''

Det har vært revolusjon på DOL. Webmaster ble kuppa og en ny leder er innsatt. Det er nå republikk. Alle innleggene i serveren ble borte, og alle (inklusive brukere) har jobbet på spreng for å gjennskape absolutt alle innleggene så like som mulig orginalene.

Det har vært en liten atomkrig i verdensrommet, som beviser at det finnes liv på andre planter.

Det er endelig blitt bevist at "chimps are people too".

Jeg har hatt en stor personlig krise, og jeg fatter ikke hvordan det er mulig å leve det livet jeg lever.

-ja, det var vel ca alt.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Kranglingen -var- stoppet.

Han der jølsen trenger en en oppstrammer da.Rart at du ikke reagerer på han mer enn du gjør. Den andre kunne blitt spart ja, men det er jo ikke rart man lurer så mye tull den jølsen kan finne på.

Prøv å overse innlegg du ikke liker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en tråd hvor jeg lurte på om en viss jølsen (som jo bruker mange nick) er den samme som en annen.

Men så har visst temaet vært oppe før uten at hadde fått det med meg. Fikk ihverfall svar på det jeg lurte på.

Helt ufarlig tråd, men meget mulig det skjedde noe etter at jeg slo av:)

''Bare en tråd hvor jeg lurte på om en viss jølsen (som jo bruker mange nick)''

Here we go again. Det er rart du ikke klarer å få noe inn i hue. Jeg forklarte deg jo nettopp at det stemmer jeg har brukt flere nick tidligere, akkurat som så mange andre her inne. Det er vanlig å bruke andre nick dersom man ikke vil la seg gjenkjenne, spesielt hvis innlegg omhandler privatlivet. Dette er ikke noe som er spesielt for meg, men for drøssevis av andre DOL'ere også. At du kommer med en sånn altoppslukende påstand, blir bare latterlig og dumt. Jeg skriver for tiden bare under med mitt egentlige nick, Jølsen. Dersom det er noe helt spesielt, velger jeg et anonymt nick, og dette er slett ikke uvanlig på et forum som dette.

Jeg håper du klarer å lese og forstå dette svaret. Jeg har forsøkt å skrive sakte, siden det virker som du ikke leser så fort.

Du får kose deg resten av kvelden, og forsøke å finne noe hyggelig å bedrive tiden, så ønsker jeg deg lykke til på veien videre! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Har eg gått glipp av noe, har vært på jobb ?''

Det har vært revolusjon på DOL. Webmaster ble kuppa og en ny leder er innsatt. Det er nå republikk. Alle innleggene i serveren ble borte, og alle (inklusive brukere) har jobbet på spreng for å gjennskape absolutt alle innleggene så like som mulig orginalene.

Det har vært en liten atomkrig i verdensrommet, som beviser at det finnes liv på andre planter.

Det er endelig blitt bevist at "chimps are people too".

Jeg har hatt en stor personlig krise, og jeg fatter ikke hvordan det er mulig å leve det livet jeg lever.

-ja, det var vel ca alt.

mvh

Puh..Godt å høre eg ikkje har gått glipp av noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Har eg gått glipp av noe, har vært på jobb ?''

Det har vært revolusjon på DOL. Webmaster ble kuppa og en ny leder er innsatt. Det er nå republikk. Alle innleggene i serveren ble borte, og alle (inklusive brukere) har jobbet på spreng for å gjennskape absolutt alle innleggene så like som mulig orginalene.

Det har vært en liten atomkrig i verdensrommet, som beviser at det finnes liv på andre planter.

Det er endelig blitt bevist at "chimps are people too".

Jeg har hatt en stor personlig krise, og jeg fatter ikke hvordan det er mulig å leve det livet jeg lever.

-ja, det var vel ca alt.

mvh

''og alle (inklusive brukere) har jobbet på spreng for å gjennskape absolutt alle innleggene så like som mulig orginalene. ''

Jeg er skikkelig sliten altså. bra vi fikk betalt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Bare en tråd hvor jeg lurte på om en viss jølsen (som jo bruker mange nick)''

Here we go again. Det er rart du ikke klarer å få noe inn i hue. Jeg forklarte deg jo nettopp at det stemmer jeg har brukt flere nick tidligere, akkurat som så mange andre her inne. Det er vanlig å bruke andre nick dersom man ikke vil la seg gjenkjenne, spesielt hvis innlegg omhandler privatlivet. Dette er ikke noe som er spesielt for meg, men for drøssevis av andre DOL'ere også. At du kommer med en sånn altoppslukende påstand, blir bare latterlig og dumt. Jeg skriver for tiden bare under med mitt egentlige nick, Jølsen. Dersom det er noe helt spesielt, velger jeg et anonymt nick, og dette er slett ikke uvanlig på et forum som dette.

Jeg håper du klarer å lese og forstå dette svaret. Jeg har forsøkt å skrive sakte, siden det virker som du ikke leser så fort.

Du får kose deg resten av kvelden, og forsøke å finne noe hyggelig å bedrive tiden, så ønsker jeg deg lykke til på veien videre! :-)

''''Jeg håper du klarer å lese og forstå dette svaret. Jeg har forsøkt å skrive sakte, siden det virker som du ikke leser så fort.''''

*LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...