Gå til innhold

Ny politikk? Generelt sprøsmål om sletting.


cathlin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

''''Jeg håper du klarer å lese og forstå dette svaret. Jeg har forsøkt å skrive sakte, siden det virker som du ikke leser så fort.''''

*LOL*

Vel vel, jeg prøver bare å være hjelpsom. Jeg kan godt skrive samme svaret fem ganger til, men vet ikke om det ville nyttet. Likevel, jeg skal ikke kritisere. Det er mange ting her i livet som er vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel vel, jeg prøver bare å være hjelpsom. Jeg kan godt skrive samme svaret fem ganger til, men vet ikke om det ville nyttet. Likevel, jeg skal ikke kritisere. Det er mange ting her i livet som er vanskelig.

Nei det må du ikkje gjøre da hadde sikkert fire av de blitt sletta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Bare en tråd hvor jeg lurte på om en viss jølsen (som jo bruker mange nick)''

Here we go again. Det er rart du ikke klarer å få noe inn i hue. Jeg forklarte deg jo nettopp at det stemmer jeg har brukt flere nick tidligere, akkurat som så mange andre her inne. Det er vanlig å bruke andre nick dersom man ikke vil la seg gjenkjenne, spesielt hvis innlegg omhandler privatlivet. Dette er ikke noe som er spesielt for meg, men for drøssevis av andre DOL'ere også. At du kommer med en sånn altoppslukende påstand, blir bare latterlig og dumt. Jeg skriver for tiden bare under med mitt egentlige nick, Jølsen. Dersom det er noe helt spesielt, velger jeg et anonymt nick, og dette er slett ikke uvanlig på et forum som dette.

Jeg håper du klarer å lese og forstå dette svaret. Jeg har forsøkt å skrive sakte, siden det virker som du ikke leser så fort.

Du får kose deg resten av kvelden, og forsøke å finne noe hyggelig å bedrive tiden, så ønsker jeg deg lykke til på veien videre! :-)

"Du får kose deg resten av kvelden, og forsøke å finne noe hyggelig å bedrive tiden"

He he, hyggelig og hyggelig. Jeg måtte legge sammen noen klær, hjelpe til med lekser, vaske klær, legge minstemor og forberde en ny skole og arbeidsdag.

Noen har andre ting å gjøre enn å spille mange personligheter på nett.

Tror du har litt for god tid jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Du får kose deg resten av kvelden, og forsøke å finne noe hyggelig å bedrive tiden"

He he, hyggelig og hyggelig. Jeg måtte legge sammen noen klær, hjelpe til med lekser, vaske klær, legge minstemor og forberde en ny skole og arbeidsdag.

Noen har andre ting å gjøre enn å spille mange personligheter på nett.

Tror du har litt for god tid jeg:)

Godt forsøk, men svaret ditt berørte meg ikke det grann. Dessuten er det jo litt merkverdig at du ikke klarte å oppfatte svarene denne gangen heller. Jeg velger å tro du later som, for det går ikke an å være så sløv.

Over og ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ohyeeah

Det er ikke noen ny politikk, enkelte typer innlegg har vi alltid slettet. Vi sletter blant annet det vi pleier å betegne som "personfokuserende innlegg", videre innlegg skrevet primært for å såre andre, også hender det at vi "rydder litt opp" i lange "skravletråder" på de faglige forumene.

Men innlegg fra brukere som truer med "kakke deg i hodet", eller "klabbe til deg" blir ikke slettet? Se tråden "Trenger noen å snakke med" på "Meldinger".

Ikke en eneste reaksjon kom på de innleggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ohyeeah

Men innlegg fra brukere som truer med "kakke deg i hodet", eller "klabbe til deg" blir ikke slettet? Se tråden "Trenger noen å snakke med" på "Meldinger".

Ikke en eneste reaksjon kom på de innleggene.

Og også tråden "Bytte nick?" på det samme forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fnugget

Vel vel, jeg prøver bare å være hjelpsom. Jeg kan godt skrive samme svaret fem ganger til, men vet ikke om det ville nyttet. Likevel, jeg skal ikke kritisere. Det er mange ting her i livet som er vanskelig.

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe tape eller nål og tråd slik at jeg kan få sy igjen den frekke ubehøvlede og uoppragene måten din å være på. Du er vel ikke 12 år lenger? Se å bli voksen, din slamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...