candyqueen_83 Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Jeg tok ut 4 av 5 uker ferie, så fikk betalt for den 5. uka i juni. Men jeg brukte bare 3 av de 4 ukene i sommer, så jeg valgte å få den 4. uka utbetalt i stedet for overføring til neste år, men når er utbetalingen? Jeg trodde det var i januar, men det stod ingenting om det på lønnsslippen. 0 Siter
Gjest rørospledd Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Alt som har med ferie å gjøre, trodde jeg ble utbetalt i juni hvis ikke annet ble avtalt. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Skrevet 11. januar 2008 Alt som har med ferie å gjøre, trodde jeg ble utbetalt i juni hvis ikke annet ble avtalt. Får jeg betalt i juni 08, penger fra restferie sommer 07? Syns noen sa de fikk det utbetalt i januar for et par år sida. 0 Siter
Mischa Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Hei Her hos oss kommer sånne penger i februar - de må jo ha litt tid til å få det inn i lønnskjøringen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.