Gå til innhold

Touch pad

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

Går det an å deaktivere den? Jeg kommer borti den når jeg skriver, og da blir det bare rot.

Fortsetter under...

candyqueen_83
Skrevet

Jeg har et kryss øverst i høyre hjørne hvertfall.

AneM1365380603
Skrevet

Jeg har et kryss øverst i høyre hjørne hvertfall.

Øverst i hjørnet på touch pad'n? Det er det ikke her. Jeg har en Acer Aspire.

Skrevet

På min maskin slo jeg den av ved å gå inn på Innstillinger -> Kontrollpanel -> Mus. Ena v flikene heter "Enhetsinnstillinger" og kan jeg velg om jeg vil aktivere eller deaktivere touch pad'en.

AneM1365380603
Skrevet

På min maskin slo jeg den av ved å gå inn på Innstillinger -> Kontrollpanel -> Mus. Ena v flikene heter "Enhetsinnstillinger" og kan jeg velg om jeg vil aktivere eller deaktivere touch pad'en.

Jeg fant 3 forskjellige maskinvarer på egenskaper for mus. 2 av disse kunne jeg deaktivere, men touch pad'n virket fremdeles. Det står ikke at noen av disse heter touch pad. Kanskje jeg finner den en annen plass?

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Har du ikke en knapp rett over touchpad'en? Det har jeg på min. :-)

Annonse

AneM1365380603
Skrevet

Har du ikke en knapp rett over touchpad'en? Det har jeg på min. :-)

Det har jeg ikke, dessverre. Nå har jeg lest litt på nett og funnet ut at i Vista er det visst ikke bare-bare å deaktivere denne greia. Touch pad'n på maskina her er så følsom. En liten berøring gjør at markøren der jeg skriver plutselig er midt i teksten på en annen linje. blir bare kaos av det.

AneM1365380603
Skrevet

Måtte installere en driver.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Øverst i hjørnet på touch pad'n? Det er det ikke her. Jeg har en Acer Aspire.

fn-tasten + en multitast (samme som f1, f2 osv) meden hånd på?

AneM1365380603
Skrevet

fn-tasten + en multitast (samme som f1, f2 osv) meden hånd på?

Jeg fikk til å fikse det i går kveld. Jeg måtte installere en driver for å få muligheten til å deaktivere touchpad'n på egenskaper for mus.

Men vet du hva... Mannen min sin touchpad ble deaktivert ufrivillig for mange måneder siden. Vi har hatt mistanker om at minstesnuppa har gjort noe. Vi har prøvd alle innstillinger uten at det har hjulpet noe. Vi har også hatt et par svært datakyndige til å se på saken. Så kommer du her med dette enkle grepet :o). Jeg trykket fn+F7 og touchpad'n hans funker igjen.

Takk skal du ha :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...