Gå til innhold

Hvilket nedlastingsprogram er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Du forutsetter at en fil som heter *.mp3 faktisk er en mp3-fil, men det vet man jo ikke noe om.''

Ja, og jo det vet man med bittelitt peiling.

''Det er enkelt å døpe om en fil og når en dobbeltklikker på den starter man viruset.''

Det er like enkelt å se det.

Hvis så skal være tilfelle må det skjules en kjør-kommando som f.eks *.exe *.vbs osv i filnavnet, ellers vil det ikke fungere.

Hvis du er litt oppmerksom er det enkelt å se, men jeg forstår det er lett å overse for en rookie :P

''Hvis du er litt oppmerksom er det enkelt å se, men jeg forstår det er lett å overse for en rookie :p''

En annen ting du overser, er at mange av de som spør om ting her inne faktisk er rookies, i alle fall i betydningen av ordet jeg regner med du mener. Da er det sånne idioter som deg som forteller at man ikke kan få virus, så bare kjør i vei, og så er den som spør plutselig på ville veier og sitter der med ødelagte filer og herpa PC. Det finnes mange feller å gå i, blant annet pga det faktum at Microsoft av en eller annen grunn setter skjuling av filetternavn som standard i OS'ene sine.

random1365380890
Skrevet

''Hvis du er litt oppmerksom er det enkelt å se, men jeg forstår det er lett å overse for en rookie :p''

En annen ting du overser, er at mange av de som spør om ting her inne faktisk er rookies, i alle fall i betydningen av ordet jeg regner med du mener. Da er det sånne idioter som deg som forteller at man ikke kan få virus, så bare kjør i vei, og så er den som spør plutselig på ville veier og sitter der med ødelagte filer og herpa PC. Det finnes mange feller å gå i, blant annet pga det faktum at Microsoft av en eller annen grunn setter skjuling av filetternavn som standard i OS'ene sine.

Har ikke rådet den som spurte til noenting, jeg svarte DEG som påstår å ha peiling. Er jeg idiot? Heh heh heh

random1365380890
Skrevet

Har ikke rådet den som spurte til noenting, jeg svarte DEG som påstår å ha peiling. Er jeg idiot? Heh heh heh

Forresten, jeg anbefalte Bittorrent, :-)

Skrevet

Du må faktisk regne med at trådstarter følger med i hele tråden, selv de meldingene som er til andre. Å bagatellisere virusfaren OG dessuten forvente at alle kan så mye at de lett ser feil i en eventuell kamufler fil er idioti, ja. Hadde det vært så enkelt så hadde det ikke vært så mange som blir virusinfiserte, og det blir maskinene til folk i bøtter og spann. Jeg har ikke mer peiling enn at jeg har studert fag innenfor internett og sikkerhet siste året, og man lærer fort at man ikke skal ta ting for gitt og tro at enhver fil som ender på MP3 er ufarlig sånn som enkelte i denne tråden vil ha det til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...