Gå til innhold

house sesong 3

Anbefalte innlegg

Gjest minniepus
Skrevet

noen som vet når den kommer på dvd?sjekka både cdon,platekompaniet,amazon og play men neida,sesong 4 går jo nå så jeg skjønner ikke å lang tid det skal ta...

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har etterlyst den hos både cdon og flere. Ingen kan gi svar, så jeg har skrevet mail til universal studios ;o)

Må man, så må man. Fikk bare svar at jeg måtte ta kontakt med europakontoret, har ikke fått svar fra de enda. Skal poste her om jeg får et oppklarende svar :o

Er fristet til å kjøpe uten tekst snart om det ikke skjer noe ;o)

Skrevet

Jeg lastet ned den på sensommeren så den er ute på DVD, sjekk amazon og ebay (usa)

Skrevet

Har nettop snakket med universal studios i Sverige. Den kommer ikke med tekster i skandinavia før i slutten av 2008 siden svensk tv4 og nrk ikke skal sende sesong 3 før i høst.

Fnyyyys! Jeg tenker jeg bestiller uten tekst jeg ;o)

Skrevet

Off the record, som det heter: Jeg har lurt på det med DVD, jeg har ingen filmer på dvd selv, bare tar opp fra tv, ser på, og overspiller etterpå med noe annet.

Så jeg lurer på: ser dere dvd-ene flere ganger, som fx house? Jeg savner av og til å kunne sette på en dvd og bare slappe av, det er ofte bare dårlige ting på tv. Kanskej ejg skal kjøpe meg et sett jeg oxo.. Glad for svar!

Skrevet

Off the record, som det heter: Jeg har lurt på det med DVD, jeg har ingen filmer på dvd selv, bare tar opp fra tv, ser på, og overspiller etterpå med noe annet.

Så jeg lurer på: ser dere dvd-ene flere ganger, som fx house? Jeg savner av og til å kunne sette på en dvd og bare slappe av, det er ofte bare dårlige ting på tv. Kanskej ejg skal kjøpe meg et sett jeg oxo.. Glad for svar!

Jepp, House sees på titt og ofte. Ingen problem å se samme episode flere ganger :o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...