Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Argh! ser akkurat på reklamen for det programmet- er det MULIG! å være så inni hampen harry som de folka der?? Er det noen som kjenner noen sånne? Evnt som ikke synes de er harry i det hele tatt, men "vanlige"?

Fortsetter under...

Skrevet

''Argh! ser akkurat på reklamen for det programmet- er det MULIG! å være så inni hampen harry som de folka der??''

Tydeligvis! ;-)

''Er det noen som kjenner noen sånne?''

Ikke sånn dypt personlig 'kjenner' akkurat, men jeg har da truffet på noen i løpet av de årene jeg har levd.

''Evnt som ikke synes de er harry i det hele tatt, men "vanlige"?''

*he he* Det er ikke 'vanlig' fra mitt ståsted ihvertfall.

Men hva er egentlig 'vanlig'? Jeg tror nok de fleste av oss lett kan tenke at slik som en selv og sine nærmeste er, slik er gjennomsnittet. Derfor tror også jeg at det er mer vanlig å _ikke_ være så harry. Men "førr all del - jag kan ta fel", så kanskje det nettopp er slike mennesker som er mest 'vanlige' her til lands?

Skrevet

Så noen episoder for lenge siden, da det nettop var begynt. Fy fader han ene fyren er over hode ikke normal i det hele tatt! Skulle nesten tro han var dum bare for å lage bra tv! Er jo ikke normalt? Kjenner heldigvis ingen slike! *Fjo*

Hadde blitt passelig stresset av en slik peron rundt meg hele tiden, hvertfall på ferie.

Skrevet

Det har eg ikkje sett på.

Men eg syns alle som ser på tv3 og Tv-Norge er Harry eg.

Skrevet

Har du dårlige mottaksforhold og derav følgende misunnelse? ;-)

Skrevet

Har du dårlige mottaksforhold og derav følgende misunnelse? ;-)

Eg har ikkje så mange kanaler nei, kun Nrk1 og TV2 (sistnevnte kunne eg fint klart meg uten).

Ingen misunnelse, det kan eg garantere. :)

Annonse

Skrevet

he he, godt poeng! Jeg er nok over hjennomsnittet harry- ser på tvnorge også avogtil.

Skrevet

De døve som er med der er ikke harry i virkeligheten. Iallefall ikke den ene av dem som jeg kjenner best ;)

Skrevet

De døve som er med der er ikke harry i virkeligheten. Iallefall ikke den ene av dem som jeg kjenner best ;)

jeg har bare sett reklamen jeg altså, så jeg kan jo ikke egntlig uttale meg:) Men folk blir kanskje fremstilt mer harry enn de er i virkeligheten, tv3 vet hva som trekker!

Skrevet

jeg har bare sett reklamen jeg altså, så jeg kan jo ikke egntlig uttale meg:) Men folk blir kanskje fremstilt mer harry enn de er i virkeligheten, tv3 vet hva som trekker!

Charterferier i seg selv er jo harry da, så de fleste nordmenn er nok ganske så skap-harrye ;-)

Skrevet

''Argh! ser akkurat på reklamen for det programmet- er det MULIG! å være så inni hampen harry som de folka der??''

Åpenbart. ;)

''Er det noen som kjenner noen sånne?''

Mine eks-svigerforeldre er ikke så langt unna.

''Evnt som ikke synes de er harry i det hele tatt, men "vanlige"?''

De er ikke normale, nei. Ihvertfall ikke i mine øyne.

Gjest Harryette
Skrevet

Synes det er godt vi har noen slike som Svein&Co i Charterfeber. Tenk så kjedelig hvis alle skulle være så ordentlige og fornuftige som normenn flest. Nei disse Harry folka er med på å gjøre nordmenn litt mer fargerike. Det er nå min mening.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...