Lillemus Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Det går greit fremover her, etter jul viste vekta 56,2 kg, sist fredag viste den 55,7 og i dag 54,6! ) Skal ned til 54,0 innen utgangen av januar og det ser ut til å gå greit og da er juleflesket borte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bergensmyr Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 75,9 her 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Det var da ikke måte på så du har gått ned i vekt. *Imponert*. Min siste uke er jeg fornøyd med, selv om jeg ikke har gått ned like mye som deg. Jeg har gått ned fra 53.6 til 53.2 kg. Målet er å se 52-tallet neste fredag. Jeg tror nok jeg har fått litt ekstra muskler etter all den treningen. *Innbille seg det* ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Det var da ikke måte på så du har gått ned i vekt. *Imponert*. Min siste uke er jeg fornøyd med, selv om jeg ikke har gått ned like mye som deg. Jeg har gått ned fra 53.6 til 53.2 kg. Målet er å se 52-tallet neste fredag. Jeg tror nok jeg har fått litt ekstra muskler etter all den treningen. *Innbille seg det* ;o) Jeg har egentlig bare fortsatt å spise sunt og vanlig som jeg gjorde før 18. desember... ) Kan ikke fortsette å snavle godis og kaker og brus på den måten jeg gjorde i jula vet du. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg har egentlig bare fortsatt å spise sunt og vanlig som jeg gjorde før 18. desember... ) Kan ikke fortsette å snavle godis og kaker og brus på den måten jeg gjorde i jula vet du. ) Jeg har ikke rørt noe som helst snop siden jul, bortsett fra en slikkepinne jeg fikk av en av ungene etter julebukkraidet søndag. Jeg har spist mye sunn mat. Problemet mitt sånn til vanlig er mengdene. Får jeg en skikkelig god middag er det jo ingen bunn i meg. Jeg er så glad i middager med ris og sauser. Brødskiver med masse majones er også vanskelig å motstå. Jeg sluttet med smør på skiva for mange år siden, måkket heller på dobbelt opp med majones :-/. Denne uka her har jeg vært veldig flink, men kunne sikkert redusert middagsporsjonene litt. Jeg spiser en skive brød uten smør og majones til frokost, ett glass melk og en tomat. Så spiser jeg bare frukt og grønt fram til middag. En skive brød til kvelds. Nå er det helg, og da skal jeg som vanlig kose meg. Pizza i kveld ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sant å si Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Det er jo det som er bra med juleflesk - easy come, easy go. Mitt er heldigvis borte, det også ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg har ikke rørt noe som helst snop siden jul, bortsett fra en slikkepinne jeg fikk av en av ungene etter julebukkraidet søndag. Jeg har spist mye sunn mat. Problemet mitt sånn til vanlig er mengdene. Får jeg en skikkelig god middag er det jo ingen bunn i meg. Jeg er så glad i middager med ris og sauser. Brødskiver med masse majones er også vanskelig å motstå. Jeg sluttet med smør på skiva for mange år siden, måkket heller på dobbelt opp med majones :-/. Denne uka her har jeg vært veldig flink, men kunne sikkert redusert middagsporsjonene litt. Jeg spiser en skive brød uten smør og majones til frokost, ett glass melk og en tomat. Så spiser jeg bare frukt og grønt fram til middag. En skive brød til kvelds. Nå er det helg, og da skal jeg som vanlig kose meg. Pizza i kveld ) Bare frukt og grønt fra frokost til middag? Du trenger karbohydrater og proteiner mellom der også vet du. Synes det høres litt lite ut jeg. Legg til et par knekkebrød eller et grovt rundstykke (ikke de luft-putene du får i butikken!) og kutt ned på saus og majones istedet. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Bare frukt og grønt fra frokost til middag? Du trenger karbohydrater og proteiner mellom der også vet du. Synes det høres litt lite ut jeg. Legg til et par knekkebrød eller et grovt rundstykke (ikke de luft-putene du får i butikken!) og kutt ned på saus og majones istedet. ) ''Du trenger karbohydrater og proteiner mellom der også vet du. Synes det høres litt lite ut jeg.'' Du har nok rett i det. Jeg har tidligere hatt problemer med at forbrenningen går på sparebluss pga at jeg spiser for lite. Skal se om jeg ikke får lagt inn litt mer mat mellom frokost og middag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Så flink du har vært:) Badevekten vår fungerer ikke og jeg er ikke på slankern heller, men dette må være første jula jeg har gått ned i steden for opp. Føler at olabuksene mine sitter løsere uten at jeg har gjort en tøddel for å gå ned. Tipper jeg ligger rundt 53 + - Sikkert fordi jeg var 14.dager utenlands i jula og derfor ble det ingen julemat og konfekt på meg i år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg lurer på om det kunne ha vært en idé med en tilsvarende tråd med rapport om ukas treningsinnsats, det kunne muligens inspirere de som har trøbbel med å komme i gang? Dessuten er det alltid artig å høre hva andre gjør, og å dele erfaringer, tips og den slags.. Jeg kunne godt ha dratt i gang dette selv, men for det første lider jeg av løpebesettelse, som like godt kan skremme som å motivere, og for det andre er min treningsinnsats identisk fra uke til uke, med 4 løpeturer og påfølgende øvelser på gulvet etterpå. Hvis du er enig i dette, bør tråden kanskje ligge på Åpent forum, for det trenger jo ikke å handle om vektmestring? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg lurer på om det kunne ha vært en idé med en tilsvarende tråd med rapport om ukas treningsinnsats, det kunne muligens inspirere de som har trøbbel med å komme i gang? Dessuten er det alltid artig å høre hva andre gjør, og å dele erfaringer, tips og den slags.. Jeg kunne godt ha dratt i gang dette selv, men for det første lider jeg av løpebesettelse, som like godt kan skremme som å motivere, og for det andre er min treningsinnsats identisk fra uke til uke, med 4 løpeturer og påfølgende øvelser på gulvet etterpå. Hvis du er enig i dette, bør tråden kanskje ligge på Åpent forum, for det trenger jo ikke å handle om vektmestring? Det synes jeg var en kjempeide! Men Åpent forum er ikke helt riktig det heller synes jeg, kan vi ikke bruke forum for trening da? De blir neppe sure der inne for en ekstra tråd i uke. ) På Åpent vil den bare drukne er jeg redd. Jeg kan dra igang den også jeg! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Det synes jeg var en kjempeide! Men Åpent forum er ikke helt riktig det heller synes jeg, kan vi ikke bruke forum for trening da? De blir neppe sure der inne for en ekstra tråd i uke. ) På Åpent vil den bare drukne er jeg redd. Jeg kan dra igang den også jeg! ) Ja, jeg vil veldig gjerne at du drar i gang en slik tråd. Og jeg er helt enig i at den passer best på Trening, men tenker samtidig at flest mulig skal se den og delta, og at noen kanskje tenker at forum for trening er for de allerede kjempespreke? Men det kan hende jeg tenker feil, og alt kommer jo uansett på 100 nyeste - så dra den i gang på trening her og nå, Lillemus! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Ja, jeg vil veldig gjerne at du drar i gang en slik tråd. Og jeg er helt enig i at den passer best på Trening, men tenker samtidig at flest mulig skal se den og delta, og at noen kanskje tenker at forum for trening er for de allerede kjempespreke? Men det kan hende jeg tenker feil, og alt kommer jo uansett på 100 nyeste - så dra den i gang på trening her og nå, Lillemus! Jeg leser fra 100 nyeste og vi får satse på at alle andre også gjør det! ) Skal legge inn en tråd her inne og tipse om det uansett jeg. Tråden er alt dratt i gang! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg leser fra 100 nyeste og vi får satse på at alle andre også gjør det! ) Skal legge inn en tråd her inne og tipse om det uansett jeg. Tråden er alt dratt i gang! Kjempeflott! Men he he - er det nakentrening (uten en tråd)? Eller tenker du at det skal være en kobling? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Kjempeflott! Men he he - er det nakentrening (uten en tråd)? Eller tenker du at det skal være en kobling? *Fnis* Det var bare for at koblingen skulle være der ja. Men vil man trene uten en tråd så gjerne for meg. *Hehe* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 *Fnis* Det var bare for at koblingen skulle være der ja. Men vil man trene uten en tråd så gjerne for meg. *Hehe* Vi kan jo gjøre som de gamle grekerne i antikken! Det aller første løpet til Maraton, som gjorde at distansen fikk navnet sitt, skal visstnok ha foregått nakent. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Forrige torsdag viste vekta 69,3 , og forrige fredag 68,7. I dag veide jeg 66,8. Ned 1,9 kg denne uka. Ca 7 kg igjen. Bestemt meg for å gå ned til 60 kg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zilja Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Denne ukas vekt er 68.6 Forrige fredag: 70.0 :-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Veide 67,4 forrige fredag, i dag var det 66,9 kilo. Så det går rett vei. Har ikke fått trent noe, men jeg prøver å tenke sunn mat i alle fall! Målet er 62. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma07 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 det var ikke mye. er du liten og tynn? Hadde det bare vært så vell hos meg og Valser nå rundt her med mine 75 kilo Min vekt er ca 68.. Og er desverre ikke LITT motivert til å begynne å trene :( :(......... snuuuuuuufs! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.