Gå til innhold

Ukas vekt - Uten en tråd

Lillemus

Anbefalte innlegg

det var ikke mye. er du liten og tynn? :P

Hadde det bare vært så vell hos meg og :( Valser nå rundt her med mine 75 kilo :(

Min vekt er ca 68.. Og er desverre ikke LITT motivert til å begynne å trene :( :( :( :(......... snuuuuuuufs!

''det var ikke mye. er du liten og tynn? :p''

Når man har bare 152 cm å fordele kiloene på så trenger man ikke så mange før man ser lubben ut. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

15

• Mamma07

9

• Babette

6

• AneM1365380603

3

Mest aktive i denne tråden

Når man har bare 152 cm å fordele kiloene på så trenger man ikke så mange før man ser lubben ut. :o)

det var ikke mye:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var ikke mye:)

*Hehe* Det er nå de cm jeg har fått utdelt og stort sett så er det akkurat passe mange av dem. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Hehe* Det er nå de cm jeg har fått utdelt og stort sett så er det akkurat passe mange av dem. :o)

Ja, man trenger ikke så mange cm får man kommer litt over bakken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen kommenterer at du er liten, kan du svare som sant er: "Jeg når akkurat ned til gulvet!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen kommenterer at du er liten, kan du svare som sant er: "Jeg når akkurat ned til gulvet!"

Hvor mange kommentarer tror du jeg har fått i årenes løp? Til og med fra lærere... *Sukk*

Jeg satte en kjapp stopper for en av gutta på gymnaset da han kom med en eller annen flåsete kommentar:"Javisst er jeg liten, og tenk på _det_ utvalget jeg har blant menn! Det er nemlig ikke mange menn som vil ha en kvinne som er mye høyere enn dem!" *Hehe*

Ellers kan jeg jo alltids si:"Bedre å være liten og søt enn stor og stygg." ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det var det jeg skrev i ste du sikter til, så var det ikke vondt ment mot henne. Hvis det virket slik så sier jeg sorry for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om eg ikkje husker feil så var det 152 cm Pamela Anderson var også.

Eller kanskje det var over puppene det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det var det jeg skrev i ste du sikter til, så var det ikke vondt ment mot henne. Hvis det virket slik så sier jeg sorry for det :)

Neida - jeg tok meg overhode ikke nær av det! :o) Slæpp off - jeg er da mer hardhudet enn som så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om eg ikkje husker feil så var det 152 cm Pamela Anderson var også.

Eller kanskje det var over puppene det?

*Fnis* Hun er kanskje ikke så høy nei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er du ikke trønder da? :P

Der skal en kule til en trønder. ;o)

Har fått kommentarer her inne som jeg har reagert på, men ikke på høyden min såvidt jeg husker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der skal en kule til en trønder. ;o)

Har fått kommentarer her inne som jeg har reagert på, men ikke på høyden min såvidt jeg husker.

Hehe.. Ville heller vært liten og nett en lang og feit slik jeg er :( Blame it on me, eter snop så det jomer etter. Men bank i bordet. Har ikke spist noe hele uken. Men skal si det smalt godt i går :( snooooop..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så ikke hva du skrev, bare det hun selv skrev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Ville heller vært liten og nett en lang og feit slik jeg er :( Blame it on me, eter snop så det jomer etter. Men bank i bordet. Har ikke spist noe hele uken. Men skal si det smalt godt i går :( snooooop..

Jeg har spist kjeks, kokesjokolade og sjokoladekake i kveld + en liten flaske julebrus. Jadda. :o) Trimmer det bort i morra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spist kjeks, kokesjokolade og sjokoladekake i kveld + en liten flaske julebrus. Jadda. :o) Trimmer det bort i morra.

Åååå ikke si julebrus :( Er 10-11 mnd til jeg får se herligheten igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå ikke si julebrus :( Er 10-11 mnd til jeg får se herligheten igjen!

Har 3 småflasker Dahls julebrus i kjøleskapet her og en liten flaske Grans julebrus i kjøleskapet hos kjæresten... *Erter* ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 3 småflasker Dahls julebrus i kjøleskapet her og en liten flaske Grans julebrus i kjøleskapet hos kjæresten... *Erter* ;-D

*Bank,bank,banker deg*

Kooooos deg du, jeg har en dau tab x-tra stående forran meg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dahls pisser på Grans, bare så det er sagt. ;) Naboen min blei oppriktig lei seg da jeg kom hjem fra besøk hos kjæresten to uker før jul og ikke hadde tenkt på å ta med et par flasker nedover, så foreldra hans tok med da de kom til jul. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...