Lillemus Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Dahls pisser på Grans, bare så det er sagt. Naboen min blei oppriktig lei seg da jeg kom hjem fra besøk hos kjæresten to uker før jul og ikke hadde tenkt på å ta med et par flasker nedover, så foreldra hans tok med da de kom til jul. Grans og Dahls er jo to helt forskjellige typer brus, den ene er champagnebrus og den andre rødbrus. Kan ikke sammenlignes. Liker begge to jeg. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Dahls pisser på Grans, bare så det er sagt. Naboen min blei oppriktig lei seg da jeg kom hjem fra besøk hos kjæresten to uker før jul og ikke hadde tenkt på å ta med et par flasker nedover, så foreldra hans tok med da de kom til jul. Det er CB sin julebrus som er JULEBRUSEN over alle :-)))))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.