Gjest Wita Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Antar mom33 mente det var DU som skulle iføre deg det hot'e undertøyet! *S* Åja, men jeg tror faktisk ikke han bryr seg så mye om hva slags undertøy jeg bruker heller:) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Åja, men jeg tror faktisk ikke han bryr seg så mye om hva slags undertøy jeg bruker heller:) Ah, ok, det er vel ganske uvanlig at mannen ikke bryr seg om det . Min mann skjønner ikke hvorfor jeg ikke bruker mer av det sexy undertøyet jeg har, det blir jo svært ofte til at jeg ifører meg det mer behagelige bomullsundertøyet. 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Han går fjellturer, trener på ski, men han får ikke så mye bevegelse i hverdagen, synes jeg. Blir lite jevnlig trening på han. Da blir det Garmin Forerunner 305 med programvare til 50'årsdagen! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Svært mange 40- og 50-åringer blir jo hektet på sportsutstyr. Men de vet ofte godt akkurat hva de vil ha, og en kan lett kjøpe feil. Selv om jeg ofte synes gavekort er en kjedelig gave, tror jeg svært mange 40- og 50-årige menn blir fornøyd med et gavekort i favoritt-sportsbutikken sin! 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Jeg foreslår en pulsklokke med GPS! De er utrolige gøy, etter en løpetur får du hele løypen i på PC'en med nøyaktige angivelser over fart og puls på de ulike stedene! TROR jeg leste en gang at han ikke var så glad i å trene? Eller tar jeg feil nå? Denne får i hvert fall op treningsgleden til teknofile menn: https://buy.garmin.com/shop/shop.do?pID=349 mvh *Sikle* Vil ha! 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Ah, ok, det er vel ganske uvanlig at mannen ikke bryr seg om det . Min mann skjønner ikke hvorfor jeg ikke bruker mer av det sexy undertøyet jeg har, det blir jo svært ofte til at jeg ifører meg det mer behagelige bomullsundertøyet. He-he, min og! Han kan ikke skjønne at jeg stadig går rundt i boxertruser... Skal ikke mer til at jeg ifører meg noe med blonder, gjerne svart, før øynene stråler...:-) mvh 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 He he, jo men det hadde blitt mest for min egen del det:) Han bryr seg ikke døyten om hvordan undertøyet ser ut, bare det er rent:) Jøss, er han munk, eller? He-he, min man ser nok helst at undertøyet mitt er sexy framfor om det er rent. Men du verden, det er jo sikkert praktisk med en slik mann også, da. Er han like flink med husarbeidet ellers også? I såfall kunne det jo være en idè å kjøpe ett eller annet råkjekt til huset. 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Antar mom33 mente det var DU som skulle iføre deg det hot'e undertøyet! *S* Korrekt - og nå så jeg jo at hun har misforstått meg litt.. He-he, da ble jo mitt svar til henne litt drøyt kanskje... 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Åja, men jeg tror faktisk ikke han bryr seg så mye om hva slags undertøy jeg bruker heller:) Det var som Elextra sier, jeg mente at du skulle være litt ekstra hot. Sexy undertøy til menn - eh, jeg vet ikke helt, jeg... Men jeg håper da for din skyld at han liker deg litt hot, da. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Jøss, er han munk, eller? He-he, min man ser nok helst at undertøyet mitt er sexy framfor om det er rent. Men du verden, det er jo sikkert praktisk med en slik mann også, da. Er han like flink med husarbeidet ellers også? I såfall kunne det jo være en idè å kjøpe ett eller annet råkjekt til huset. Han er ikke flink med husarbeid nei. Tror ikke han legger merke til hva slags undertøy jeg bruker. Han er nok mest opptatt av det som er under:) Er ikke menn stort sett det da? Er det ikke vi damene som tror at menn er så opptatt av undertøyet, mens menn egenlig bare legger merke til det som er under? Undertøy kjøper jeg for min egen del:) 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Han er ikke flink med husarbeid nei. Tror ikke han legger merke til hva slags undertøy jeg bruker. Han er nok mest opptatt av det som er under:) Er ikke menn stort sett det da? Er det ikke vi damene som tror at menn er så opptatt av undertøyet, mens menn egenlig bare legger merke til det som er under? Undertøy kjøper jeg for min egen del:) ''Er ikke menn stort sett det da? Er det ikke vi damene som tror at menn er så opptatt av undertøyet, mens menn egenlig bare legger merke til det som er under?'' Min bryr seg filla om undertøy. Men han synes det er helt greit at det ikke er der, sånn under skjørt f.eks... ;o) 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Han er ikke flink med husarbeid nei. Tror ikke han legger merke til hva slags undertøy jeg bruker. Han er nok mest opptatt av det som er under:) Er ikke menn stort sett det da? Er det ikke vi damene som tror at menn er så opptatt av undertøyet, mens menn egenlig bare legger merke til det som er under? Undertøy kjøper jeg for min egen del:) Niks, mine erfaringer sier at innpakningen er vel så viktig. Men nå har jeg neppe feid over gubben din, så han vet jeg jo ikke noe særlig om. He-he. OK, jeg trekker forslaget - skjønte forøvrig ikke at du hadde misforstått meg heller, jeg da, før en annen svarte deg og presiserte hva jeg mente. :-) Du finner nok på noe til slutt, vet du. Forresten - hvis han har absolutt alt mellom himmel og jord og ikke minst nok penger til å gjøre akkurat hva han vil, så kjøp veldedighet, da. Gi penger i hans navn til SOS barnebyer eller ett eller annet - kjøp en geit eller bestemor eller flere. Det var vel smart?! (Og ikke behøver han å bry seg om undertøyet deres heller. :-)) 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 en tomt på månen! Vet du at det går an faktisk. Min mann fikk bestilt slik atter at han så en kompis hadde fått det. Tror det kosta rundt 400kr. Men hva skal de med det?? De har nå hatt masse morro med det å ligge å kikke opp på tomta si osv. Rart hva som kan glede. Puss opp soveromstaket kanskje? En kamerat la inn minispotter i taket, de ble satt opp som stjernetegnene til han, kona og barnet. Koselig Men unyttige tips vil jeg tro 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Han er ikke flink med husarbeid nei. Tror ikke han legger merke til hva slags undertøy jeg bruker. Han er nok mest opptatt av det som er under:) Er ikke menn stort sett det da? Er det ikke vi damene som tror at menn er så opptatt av undertøyet, mens menn egenlig bare legger merke til det som er under? Undertøy kjøper jeg for min egen del:) Nå kom jeg på noe: Kjøp en stjerne! Det går an, og det kan han da vel ikke ha fra før? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Vi har akkurat bodd 14 dager på hotell. Skal på fjellet i helga, og har tilgang til spa der. Heldig dere er!! :0) Kunne du kjøpt noe nytt fjelltøy? Kanskje et spill dere kan spille sammen på hytta? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 en tomt på månen! Vet du at det går an faktisk. Min mann fikk bestilt slik atter at han så en kompis hadde fått det. Tror det kosta rundt 400kr. Men hva skal de med det?? De har nå hatt masse morro med det å ligge å kikke opp på tomta si osv. Rart hva som kan glede. Puss opp soveromstaket kanskje? En kamerat la inn minispotter i taket, de ble satt opp som stjernetegnene til han, kona og barnet. Koselig Men unyttige tips vil jeg tro Hvem er det som eier månen da? Og i hvem si lomme havner de 400 kronene, det lurer eg på? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Han er ikke flink med husarbeid nei. Tror ikke han legger merke til hva slags undertøy jeg bruker. Han er nok mest opptatt av det som er under:) Er ikke menn stort sett det da? Er det ikke vi damene som tror at menn er så opptatt av undertøyet, mens menn egenlig bare legger merke til det som er under? Undertøy kjøper jeg for min egen del:) Jo undertøyet skal jo av uansett, så det er ikkje viktig for meg ihvertfall. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Nå kom jeg på noe: Kjøp en stjerne! Det går an, og det kan han da vel ikke ha fra før? Går det an også? Hvem eier stjernene da? 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Går det an også? Hvem eier stjernene da? Hvem som får pengene vet jeg ikke, eller forresten - kanskje det ikke var penger involvert, men bare en registrering av navnet på stjerna? Husker ikke, bare leste noe om det for en stund siden. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Han går fjellturer, trener på ski, men han får ikke så mye bevegelse i hverdagen, synes jeg. Blir lite jevnlig trening på han. ''Han går fjellturer, trener på ski, men han får ikke så mye bevegelse i hverdagen, synes jeg.'' Vanskelig når han har alt men har han skikkelige fjellsko (her mener eg kvalitetssko i 3000.- klassen), eventuellt fiskestang for ferskvannsfiske, "Fjellræven" fjellklær bukse/jakke (det beste du får, det vil han elske), Maglite (som foreslått før her inne) eller Leatherman tools (kombiverktøy til å ha i beltet) ? Ei god flaske Whiskey, 16/21 år gammel maltwhiskey? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.