Gå til innhold

Trenger hjelp til 50-års-presang (mann)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem som får pengene vet jeg ikke, eller forresten - kanskje det ikke var penger involvert, men bare en registrering av navnet på stjerna? Husker ikke, bare leste noe om det for en stund siden.

Eg og har hørt/lest om det før, og det er helt sikkert penger inni bildet, det er det alltid! *sukk*

Fortsetter under...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

3

• Lillemus

2

• laban

2

• illuminatum

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Eg og har hørt/lest om det før, og det er helt sikkert penger inni bildet, det er det alltid! *sukk*

Et registreringsgebyr, kanskje?

Forsåvidt har du rett. Man får jo som regel det man betaler for...

Skrevet

Et registreringsgebyr, kanskje?

Forsåvidt har du rett. Man får jo som regel det man betaler for...

Skulle ikkje forundre meg om de selger samme stjerna flere ganger heller!

Kanskje Gro har aksjer i stjernene eller i månen?

Skrevet

Skulle ikkje forundre meg om de selger samme stjerna flere ganger heller!

Kanskje Gro har aksjer i stjernene eller i månen?

Døh, det er kanskje hu som eier det?!

;-)

Skrevet

He-he, min og! Han kan ikke skjønne at jeg stadig går rundt i boxertruser... Skal ikke mer til at jeg ifører meg noe med blonder, gjerne svart, før øynene stråler...:-)

mvh

Jeg synes hvitt blondeundertøy er penere enn svart:)

Men smak og behag, kan ikke diskuteres;)

Skrevet

Det var som Elextra sier, jeg mente at du skulle være litt ekstra hot. Sexy undertøy til menn - eh, jeg vet ikke helt, jeg...

Men jeg håper da for din skyld at han liker deg litt hot, da.

Jeg er så hot i meg selv jeg,skjønner du;o)

Fra spøk til alvor. Jeg går ikke rundt i bestemortruser heller da:)

Annonse

Skrevet

en tomt på månen! Vet du at det går an faktisk. Min mann fikk bestilt slik atter at han så en kompis hadde fått det. Tror det kosta rundt 400kr. Men hva skal de med det?? De har nå hatt masse morro med det å ligge å kikke opp på tomta si osv. Rart hva som kan glede.

Puss opp soveromstaket kanskje? En kamerat la inn minispotter i taket, de ble satt opp som stjernetegnene til han, kona og barnet. Koselig :)

Men unyttige tips vil jeg tro :)

En tomt på månen kunne vært noe;o) En bra investering. Sette opp hus og selge videre. Han har jo erfaring:)

Skrevet

''Han går fjellturer, trener på ski, men han får ikke så mye bevegelse i hverdagen, synes jeg.''

Vanskelig når han har alt men har han skikkelige fjellsko (her mener eg kvalitetssko i 3000.- klassen), eventuellt fiskestang for ferskvannsfiske, "Fjellræven" fjellklær bukse/jakke (det beste du får, det vil han elske), Maglite (som foreslått før her inne) eller Leatherman tools (kombiverktøy til å ha i beltet) ?

Ei god flaske Whiskey, 16/21 år gammel maltwhiskey?

Han har selvfølgelig både fjellsko, whisky, alt av fjellutstyr. Kan ikke komme på en ting han mangler. Men han har nok ikke "fjellræven". Er det noe man må ha?

Vanskelig denne mannen.

Han sier han ikke vil ha en verdens ting, men noe må jeg jo kjøpe.

Skrevet

Jeg er så hot i meg selv jeg,skjønner du;o)

Fra spøk til alvor. Jeg går ikke rundt i bestemortruser heller da:)

''Jeg er så hot i meg selv jeg,skjønner du;o)''

Da er det jo ingen sak. He-he.

Skrevet

Han har selvfølgelig både fjellsko, whisky, alt av fjellutstyr. Kan ikke komme på en ting han mangler. Men han har nok ikke "fjellræven". Er det noe man må ha?

Vanskelig denne mannen.

Han sier han ikke vil ha en verdens ting, men noe må jeg jo kjøpe.

''Men han har nok ikke "fjellræven". Er det noe man må ha?''

JA, det MÅ han ha skal han kunne kalle seg en fjell og friluftsmann.

De er veldige behagelige å ha på, svært slitesterke og du bare sender ut signaler om at dette er en som _virkelig_ vet å verdsette kvalitet, det er som å cruise nedover Carl Johan i en Porsche Cabriolet i sammenligning. :)

Skrevet

''Men han har nok ikke "fjellræven". Er det noe man må ha?''

JA, det MÅ han ha skal han kunne kalle seg en fjell og friluftsmann.

De er veldige behagelige å ha på, svært slitesterke og du bare sender ut signaler om at dette er en som _virkelig_ vet å verdsette kvalitet, det er som å cruise nedover Carl Johan i en Porsche Cabriolet i sammenligning. :)

Han er friluftsmann med stor F. Gammel speider vettu:)

Men han er svært lite jålete, når det kommer til merke og slikt.

Vi har det vi trenger, men merker har vi ikke peiling på noen av oss;o) For alt jeg vet kan de røde anorakkene våre være fjellræven:)

Apropo Cabriolet. Han skal kjøpe en (huff, nesten litt flaut dette) Plukket den ut i går. Men det er visst en Renualt (skrives det slik?)

Skrevet

Han er friluftsmann med stor F. Gammel speider vettu:)

Men han er svært lite jålete, når det kommer til merke og slikt.

Vi har det vi trenger, men merker har vi ikke peiling på noen av oss;o) For alt jeg vet kan de røde anorakkene våre være fjellræven:)

Apropo Cabriolet. Han skal kjøpe en (huff, nesten litt flaut dette) Plukket den ut i går. Men det er visst en Renualt (skrives det slik?)

''''Men det er visst en Renualt (skrives det slik?)''''

Nei! :)

Annonse

Skrevet

''''Men det er visst en Renualt (skrives det slik?)''''

Nei! :)

Der kan du se:)

Skjønner ikke vitsen med den bilen heller jeg.

Skrevet

Nå har jeg mast om den 50-års presangen lenge nok og når han er så blasert at han ikke greier å hoste ut av seg noenting, får det bli noe jeg mener vi alle trenger. Det blir noe så kjedelig som nye bag`er.

De gamle vi har er så slitne at det var rent flaut da jeg så dem komme trillende på bagasjebåndet sist vi var på tur.

Hva med nye bag`er da, spurte jeg?

Ja, det var lurt. Det er jo noe vi trenger, sa han, så da får det bli det.

Skrevet

Der kan du se:)

Skjønner ikke vitsen med den bilen heller jeg.

Sikkert 50 års krisa!

Ps! Tror det skrives Renault.

Skrevet

Sikkert 50 års krisa!

Ps! Tror det skrives Renault.

Egentlig hadde jeg tenkt å skrive det slik også, men det ble en liten glipp der ja:)

Mulig det er 50-års krisa, men jeg synes den har vart lenge nå:)

Jeg har sagt at han må gi seg med alle innkjøpene og vi har en perfekt s-max (skrives det slik?) 7-seter familiebil.

Eh, det skal være konebil, forsvarte han seg med da:)

Bare dårlig unnskyldning selvfølgelig. Jeg vil ikke ha den, sa jeg. Jeg er så glad i min lille røde gamle citroen. Perfekt å lukeparkere med.

Skrevet

Egentlig hadde jeg tenkt å skrive det slik også, men det ble en liten glipp der ja:)

Mulig det er 50-års krisa, men jeg synes den har vart lenge nå:)

Jeg har sagt at han må gi seg med alle innkjøpene og vi har en perfekt s-max (skrives det slik?) 7-seter familiebil.

Eh, det skal være konebil, forsvarte han seg med da:)

Bare dårlig unnskyldning selvfølgelig. Jeg vil ikke ha den, sa jeg. Jeg er så glad i min lille røde gamle citroen. Perfekt å lukeparkere med.

''Mulig det er 50-års krisa, men jeg synes den har vart lenge nå:)''

Det er 40 års krisa det som har vart lenge (ca. 10 år?), 50 års krisa har såvidt begynt...:)

Skrevet

''Mulig det er 50-års krisa, men jeg synes den har vart lenge nå:)''

Det er 40 års krisa det som har vart lenge (ca. 10 år?), 50 års krisa har såvidt begynt...:)

Er redd for det jeg også ja. Han sliter meg ut. Snakket med en barndoms-venninne i dag. Hun har en mann som er stikk motsatt av min. Ikke interesert i noenting overhodet. Hun vil muligens ut av ekteskapet og vi fant ut at en mix av hennes og min mann haddde vært det perfekte:)

Men samtidig fant jeg vel ut at en "hyperaktiv" mann er å fortrekke, fremfor en mann som ikke vil ut av stua.

Skrevet

Er redd for det jeg også ja. Han sliter meg ut. Snakket med en barndoms-venninne i dag. Hun har en mann som er stikk motsatt av min. Ikke interesert i noenting overhodet. Hun vil muligens ut av ekteskapet og vi fant ut at en mix av hennes og min mann haddde vært det perfekte:)

Men samtidig fant jeg vel ut at en "hyperaktiv" mann er å fortrekke, fremfor en mann som ikke vil ut av stua.

Den miksen hørtes litt rar ut, klarer ikkje helt å forestille meg en hyperaktiv stuegris.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...