Gjest lønn i dag Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 skulle sjekke om jeg har fått lønna mi. Har prøvd flere gang, men siden er ikke tilgjengelig....pokker 0 Siter
Gjest irriterende!! Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Ja, jeg har også problemer med å komme inn på sidene... Synes Skandiabanken har problemer ofte nå om dagen! Det samme skjer veldig ofte når jeg sender SMS for å sjekke saldoen i banken...Enten får jeg ikke svar, eller så er ikke saldoen tilgjengelig... Irriterende! 0 Siter
Gjest Gurojenta Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Det er litt problemer ja. Jeg får ikke lenge melding om penger inn på kontoen via mail jeg, flere som sliter med dette? 0 Siter
adelie Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Det er litt problemer ja. Jeg får ikke lenge melding om penger inn på kontoen via mail jeg, flere som sliter med dette? Det har de sluttet med, jeg tror det var 18.des, - du har fått mld om det på siden din. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.