Gjest tarald Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Hvordan er vær og temparatur i Tyrkia / på Kreta tidlig i mai ? Lurer på å ta en uke fra ca 10. mai ..... men er vi garantert sol og varme tro ... ? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Vil tro at det er deilig der da, og grønt og frodig også. Men vannet er nok ikke så deilig ;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 ''men er vi garantert sol?'' Det er dere garantert ikkje, desverre. 0 Siter
Jølsen Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 ''men er vi garantert sol?'' Det er dere garantert ikkje, desverre. Hva faen? Garantert fint vær? Hva slags spørmål er det? I prinsippet er det ingen som kan garantere for været. Hva skal du gjøre dersom det begynner å regne? Saksøke turoperatørene slik endel nisser har forsøkt å gjøre? Hehe, så du de oppslagene for en tid tilbake hvor folk faktisk gjorde det? Da ble jeg lang i maska må jeg si. Så nei, du kan ikke garantere fint vær, men man kan ha i bakhodet at visse sesonger er mer preget av sol og varme enn de andre. Mai kan være litt ustabilt. God tur! :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Hva faen? Garantert fint vær? Hva slags spørmål er det? I prinsippet er det ingen som kan garantere for været. Hva skal du gjøre dersom det begynner å regne? Saksøke turoperatørene slik endel nisser har forsøkt å gjøre? Hehe, så du de oppslagene for en tid tilbake hvor folk faktisk gjorde det? Da ble jeg lang i maska må jeg si. Så nei, du kan ikke garantere fint vær, men man kan ha i bakhodet at visse sesonger er mer preget av sol og varme enn de andre. Mai kan være litt ustabilt. God tur! :-) ''God tur! :-)'' Eg skal jo ingen steder jo! 0 Siter
Jølsen Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 ''God tur! :-)'' Eg skal jo ingen steder jo! Nei, jeg blingsa litt der da! Sitter her og koser meg med en whiskey etter en lang arbeidsdag. Det smaker! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.