Mista nikket Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Ble vel egentlig ikke overrasket http://www.vg.no/nyheter/innenriks/lommemannen/artikkel.php?artid=508466 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Klart en såpass mediefokusert overgriper må ha Staff som forsvarsadvokat. Som du sier, ikke overraskende. Det overraskende ville vært om han _ikke_ fikk Staff til å forsvare seg. :-D 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Klart alle skal ha en forsvarer. Og er det virkelig noen som _trenger_ en god forsvarer så er det "Lommemannen" for han sitter virkelig i saksa. ''Politiet har slått fast at de er helt sikre på at de har pågrepet «Lommemannen» etter at de har en samsvarende DNA-profil fra fem forskjellige saker hvor det er gjort overgrep mot barn under 14 år.'' Så dømt blir han garantert (heldigvis), men en god forsvarer som Staff, er nok helt på sin plass, dessuten har jo Staff tidligere stillt opp som forsvarer for "avvikere" som andre ikkje ville ha tatt i med ildtang! Men eg tror nok Staff ikkje er fullt så "kvass" no som han en gang var, så "Lommemannen" kunne sikkert fått en bedre forsvarer. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Skrevet 11. januar 2008 Klart alle skal ha en forsvarer. Og er det virkelig noen som _trenger_ en god forsvarer så er det "Lommemannen" for han sitter virkelig i saksa. ''Politiet har slått fast at de er helt sikre på at de har pågrepet «Lommemannen» etter at de har en samsvarende DNA-profil fra fem forskjellige saker hvor det er gjort overgrep mot barn under 14 år.'' Så dømt blir han garantert (heldigvis), men en god forsvarer som Staff, er nok helt på sin plass, dessuten har jo Staff tidligere stillt opp som forsvarer for "avvikere" som andre ikkje ville ha tatt i med ildtang! Men eg tror nok Staff ikkje er fullt så "kvass" no som han en gang var, så "Lommemannen" kunne sikkert fått en bedre forsvarer. Det er i hverfall en sak i typisk "Staffstil" 0 Siter
Mista nikket Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Skrevet 11. januar 2008 Klart en såpass mediefokusert overgriper må ha Staff som forsvarsadvokat. Som du sier, ikke overraskende. Det overraskende ville vært om han _ikke_ fikk Staff til å forsvare seg. :-D Ja, han er veldig på sånne saker som for mye presseoppslag 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Det er i hverfall en sak i typisk "Staffstil" Jada, det er stort sett gjennom denslags saker vi har blitt "kjent" med Staff, og det er det media sine kunder (oss), som må ta hovedansvaret for. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Om Staff: "Han mener at forholdene siktelsen bygger på, ikke er spesielt alvorlige." Neida,- dette er da helt naturlig i Staffs hode... 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Klart alle skal ha en forsvarer. Og er det virkelig noen som _trenger_ en god forsvarer så er det "Lommemannen" for han sitter virkelig i saksa. ''Politiet har slått fast at de er helt sikre på at de har pågrepet «Lommemannen» etter at de har en samsvarende DNA-profil fra fem forskjellige saker hvor det er gjort overgrep mot barn under 14 år.'' Så dømt blir han garantert (heldigvis), men en god forsvarer som Staff, er nok helt på sin plass, dessuten har jo Staff tidligere stillt opp som forsvarer for "avvikere" som andre ikkje ville ha tatt i med ildtang! Men eg tror nok Staff ikkje er fullt så "kvass" no som han en gang var, så "Lommemannen" kunne sikkert fått en bedre forsvarer. ''Så dømt blir han garantert (heldigvis), men en god forsvarer som Staff, er nok helt på sin plass, dessuten har jo Staff tidligere stillt opp som forsvarer for "avvikere" som andre ikkje ville ha tatt i med ildtang!'' Og det er nå en gang sånn i en rettsstat som Norge at alle, uansett, har rett på en forsvarer. Egentlig skal vi nok være glade for det. Er bevisene mot vedkommende gode er det neppe mye hjelp i Staff. Håper jeg i alle fall. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Han er på skjermen nå og sier at det er myndighetenes behandling av saken i ettertid som har skadet guttene, ikke selve handlingen... Jeg blir kvalm og dårlig av den mannen!!!! Jeg lurer på om han virkelig tror på det han sier selv?! 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Klart alle skal ha en forsvarer. Og er det virkelig noen som _trenger_ en god forsvarer så er det "Lommemannen" for han sitter virkelig i saksa. ''Politiet har slått fast at de er helt sikre på at de har pågrepet «Lommemannen» etter at de har en samsvarende DNA-profil fra fem forskjellige saker hvor det er gjort overgrep mot barn under 14 år.'' Så dømt blir han garantert (heldigvis), men en god forsvarer som Staff, er nok helt på sin plass, dessuten har jo Staff tidligere stillt opp som forsvarer for "avvikere" som andre ikkje ville ha tatt i med ildtang! Men eg tror nok Staff ikkje er fullt så "kvass" no som han en gang var, så "Lommemannen" kunne sikkert fått en bedre forsvarer. Hvor mange mnd tror du han blir sittende inne da? 6 eller 10. Det er så syke straffer i dette landet. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Skrevet 11. januar 2008 Han er på skjermen nå og sier at det er myndighetenes behandling av saken i ettertid som har skadet guttene, ikke selve handlingen... Jeg blir kvalm og dårlig av den mannen!!!! Jeg lurer på om han virkelig tror på det han sier selv?! Kanskje han egentlig forsvarer noe han ikke sier. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Skrevet 11. januar 2008 Om Staff: "Han mener at forholdene siktelsen bygger på, ikke er spesielt alvorlige." Neida,- dette er da helt naturlig i Staffs hode... For mange år siden var han med i et program som gikk på svensk TV. Da kallte den svenske programlederen han for jævla snuskgubbe. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Skrevet 11. januar 2008 Jada, det er stort sett gjennom denslags saker vi har blitt "kjent" med Staff, og det er det media sine kunder (oss), som må ta hovedansvaret for. På hvilken måte mener du? Skjønte ikke helt hva du mente 0 Siter
Gjest mij Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Ikke overrasket jeg heller nei. Mulig jeg husker litt feil nå, men har ikke Staff selv fortalt at han ble misbrukt som liten gutt...?? Beklager hvis dette er riv runskandes gæernt, men han er hvertfall blitt sitert på utsagn som at små barn ikke blir skadet av seksuell omgang med voksne, de kan til og med ha glede av det. At den mannen får gå omkring med sivil status som oppegående samfunnsborger, i tillegg i en forsvarssituasjon, er for meg fullstendig uforståelig. Men Lommemannen er i det minste tatt, det er en seier. Staff eller ikke, jeg tipper han har en svært dårlig sak! 0 Siter
Mista nikket Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Skrevet 11. januar 2008 Ikke overrasket jeg heller nei. Mulig jeg husker litt feil nå, men har ikke Staff selv fortalt at han ble misbrukt som liten gutt...?? Beklager hvis dette er riv runskandes gæernt, men han er hvertfall blitt sitert på utsagn som at små barn ikke blir skadet av seksuell omgang med voksne, de kan til og med ha glede av det. At den mannen får gå omkring med sivil status som oppegående samfunnsborger, i tillegg i en forsvarssituasjon, er for meg fullstendig uforståelig. Men Lommemannen er i det minste tatt, det er en seier. Staff eller ikke, jeg tipper han har en svært dårlig sak! Du husker riktig. Tatt skade eller ikke....hvem vet 0 Siter
Gjest mij Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Hvor mange mnd tror du han blir sittende inne da? 6 eller 10. Det er så syke straffer i dette landet. Det er jeg også spent på. 5 års fengsel med prøvetid eller halvveis sonet, tipper jeg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Ikke overrasket jeg heller nei. Mulig jeg husker litt feil nå, men har ikke Staff selv fortalt at han ble misbrukt som liten gutt...?? Beklager hvis dette er riv runskandes gæernt, men han er hvertfall blitt sitert på utsagn som at små barn ikke blir skadet av seksuell omgang med voksne, de kan til og med ha glede av det. At den mannen får gå omkring med sivil status som oppegående samfunnsborger, i tillegg i en forsvarssituasjon, er for meg fullstendig uforståelig. Men Lommemannen er i det minste tatt, det er en seier. Staff eller ikke, jeg tipper han har en svært dårlig sak! Joda, Staff ble plukket opp av en eldre mann i 12-årsalderen og har uttalt at han slett ikke tok noen skade av det, men at det var godt. Jada... Men nå er jeg stygt "redd" for at Staff stiller seg så lagelig til for hugg at noen ikke klarer å styre seg lenger - han formelig ber om det! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Hvor mange mnd tror du han blir sittende inne da? 6 eller 10. Det er så syke straffer i dette landet. ..med prøvetid eTTer halvveis sonet, skulle det stå. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Joda, Staff ble plukket opp av en eldre mann i 12-årsalderen og har uttalt at han slett ikke tok noen skade av det, men at det var godt. Jada... Men nå er jeg stygt "redd" for at Staff stiller seg så lagelig til for hugg at noen ikke klarer å styre seg lenger - han formelig ber om det! Jeg tror han nettopp HAR tatt skade av det. Han er ikke god. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Du husker riktig. Tatt skade eller ikke....hvem vet Jeg tror han nettopp HAR tatt skade av det. Han er ikke god. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.