Gå til innhold

Alle skal ha en forsvarer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tre år fra nå, så er mannen historie (tror eg).

Tja, hvis han holder ut så lenge. Menn av hans kaliber har det visstnok veldig tungt innenfor murene, heldigvis.

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mista nikket

9

• Lillemus

5

• Dorthe

5

• Katt-ja

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er jeg også spent på. 5 års fengsel med prøvetid eller halvveis sonet, tipper jeg.

Jeg tror ikke at han får så lang tid en gang.

Skrevet

Abrahamsen snakket om en strafferamme på inntil 10 år på vgnett i dag, så man kan jo håpe...

Jeg er dessverre redd for at det bare blir med håpet.

Skrevet

Det kommer an på kor sterke beviser de har mot han det, tror det var 5 dna profiler de hadde klaff på (så langt) er jo ikkje så masse det når de snakker om overgrep mot 300-400 barn.

Men enhver er å anse som uskyldig inntil det motsatte er bevist!

(det gjelder også for Lommemannen).

Men eg aner ikkje kor lang straff han vil få, men tipper han vil prøve å ta sitt eget liv i cella...

De overgriperne jeg vet om har bare fått noen mnd. Men da har det selvfølgelig bare vært snakk om en fire fem unger.

Skrevet

Ikke overrasket jeg heller nei. Mulig jeg husker litt feil nå, men har ikke Staff selv fortalt at han ble misbrukt som liten gutt...?? Beklager hvis dette er riv runskandes gæernt, men han er hvertfall blitt sitert på utsagn som at små barn ikke blir skadet av seksuell omgang med voksne, de kan til og med ha glede av det.

At den mannen får gå omkring med sivil status som oppegående samfunnsborger, i tillegg i en forsvarssituasjon, er for meg fullstendig uforståelig.

Men Lommemannen er i det minste tatt, det er en seier. Staff eller ikke, jeg tipper han har en svært dårlig sak!

''han er hvertfall blitt sitert på utsagn som at små barn ikke blir skadet av seksuell omgang med voksne, de kan til og med ha glede av det.''

Lurer på hvordan det var for sønnen hans å høre det...

Skrevet

De overgriperne jeg vet om har bare fått noen mnd. Men da har det selvfølgelig bare vært snakk om en fire fem unger.

Det blir spennede å høre ka tiltalen blir.

Han har (som sagt) vært her i bygda og forgrepet seg på en gutt, håper han blir tiltalt og straffa for det overgrepet også.

Skrevet

Er han Staff igrunnen riktig vel bevart??

''Jeg syns bare det var jævla fint. Jeg tror det var sunt, og ga meg fantastiske erfaringer, sier Staff om sitt seksuelle forhold til de voksne mennene''

Men hver sin smak....

Skrevet

Jeg tror ikke at han får så lang tid en gang.

Stygt redd for at du har rett, ja. :-(

Skrevet

Jeg er dessverre redd for at det bare blir med håpet.

Og jeg er redd du har rett. Måtte han bare finne på å gjøre det av med seg selv.

Skrevet

Tre år fra nå, så er mannen historie (tror eg).

Tror du han varer så lenge?

Skrevet

''Jeg syns bare det var jævla fint. Jeg tror det var sunt, og ga meg fantastiske erfaringer, sier Staff om sitt seksuelle forhold til de voksne mennene''

Men hver sin smak....

Han er ikke helt god, tom. Robert Achberg kallte han en jævla snuskgubbe på et TVprogram for endel år tilbake

Gjest ryster på hodet
Skrevet

Jeg har aldri skjønt hvordan noen kan ta den mannen (Staff) på alvor i det hele tatt. Han burde jo ikke fått jobbe som advokat. Burde vært stanset av fag-etiske utvalg eller sånt.

Skrevet

Tror du han varer så lenge?

3 år? Ja, vet ikkje...Kanskje?

Skrevet

Men hver sin smak....

Så bra for han da!

Skrevet

Nei. Synes ikke han behøver å ha tilskuere. Dette kan han ordne sjøl, i stillhet.

Mener du virkelig at selvmord er straff?

Skrevet

He-he, OK - jeg kan godt henge meg på den. Forsåvidt er FEM alene nok straff, kanskje?

Nå ble jeg nysgjerrig,- hva er FEM-kanalen?

Skrevet

Stygt redd for at du har rett, ja. :-(

Håper bare de har kastrert ham før de slipper ham ut på permisjon.

Skrevet

Håper bare de har kastrert ham før de slipper ham ut på permisjon.

Jeg tror ikke han varer så lenge...Verken bak murene eller utenfor.

Skrevet

Så bra for han da!

Ja det kan så være at det er bra for han, men han må ikke gå _ut_ med slike uttalelser når det er mange gutter som leser og følger med hva som blir sagt. Disse guttene sliter sikkert nok som det er...... Huffame...

Skrevet

Jeg tror ikke han varer så lenge...Verken bak murene eller utenfor.

Nei, kanskje ikke, men han hadde nå fortjent det likevel synes jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...