Gjest Mom33 Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Tre år fra nå, så er mannen historie (tror eg). Tja, hvis han holder ut så lenge. Menn av hans kaliber har det visstnok veldig tungt innenfor murene, heldigvis. 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Det er jeg også spent på. 5 års fengsel med prøvetid eller halvveis sonet, tipper jeg. Jeg tror ikke at han får så lang tid en gang. 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Abrahamsen snakket om en strafferamme på inntil 10 år på vgnett i dag, så man kan jo håpe... Jeg er dessverre redd for at det bare blir med håpet. 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Det kommer an på kor sterke beviser de har mot han det, tror det var 5 dna profiler de hadde klaff på (så langt) er jo ikkje så masse det når de snakker om overgrep mot 300-400 barn. Men enhver er å anse som uskyldig inntil det motsatte er bevist! (det gjelder også for Lommemannen). Men eg aner ikkje kor lang straff han vil få, men tipper han vil prøve å ta sitt eget liv i cella... De overgriperne jeg vet om har bare fått noen mnd. Men da har det selvfølgelig bare vært snakk om en fire fem unger. 0 Siter
morsan Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Ikke overrasket jeg heller nei. Mulig jeg husker litt feil nå, men har ikke Staff selv fortalt at han ble misbrukt som liten gutt...?? Beklager hvis dette er riv runskandes gæernt, men han er hvertfall blitt sitert på utsagn som at små barn ikke blir skadet av seksuell omgang med voksne, de kan til og med ha glede av det. At den mannen får gå omkring med sivil status som oppegående samfunnsborger, i tillegg i en forsvarssituasjon, er for meg fullstendig uforståelig. Men Lommemannen er i det minste tatt, det er en seier. Staff eller ikke, jeg tipper han har en svært dårlig sak! ''han er hvertfall blitt sitert på utsagn som at små barn ikke blir skadet av seksuell omgang med voksne, de kan til og med ha glede av det.'' Lurer på hvordan det var for sønnen hans å høre det... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 De overgriperne jeg vet om har bare fått noen mnd. Men da har det selvfølgelig bare vært snakk om en fire fem unger. Det blir spennede å høre ka tiltalen blir. Han har (som sagt) vært her i bygda og forgrepet seg på en gutt, håper han blir tiltalt og straffa for det overgrepet også. 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Er han Staff igrunnen riktig vel bevart?? ''Jeg syns bare det var jævla fint. Jeg tror det var sunt, og ga meg fantastiske erfaringer, sier Staff om sitt seksuelle forhold til de voksne mennene'' Men hver sin smak.... 0 Siter
Gjest mij Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Jeg tror ikke at han får så lang tid en gang. Stygt redd for at du har rett, ja. :-( 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Jeg er dessverre redd for at det bare blir med håpet. Og jeg er redd du har rett. Måtte han bare finne på å gjøre det av med seg selv. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Tre år fra nå, så er mannen historie (tror eg). Tror du han varer så lenge? 0 Siter
Mista nikket Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Skrevet 11. januar 2008 Er han Staff igrunnen riktig vel bevart?? ''Jeg syns bare det var jævla fint. Jeg tror det var sunt, og ga meg fantastiske erfaringer, sier Staff om sitt seksuelle forhold til de voksne mennene'' Men hver sin smak.... Han er ikke helt god, tom. Robert Achberg kallte han en jævla snuskgubbe på et TVprogram for endel år tilbake 0 Siter
Gjest ryster på hodet Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Jeg har aldri skjønt hvordan noen kan ta den mannen (Staff) på alvor i det hele tatt. Han burde jo ikke fått jobbe som advokat. Burde vært stanset av fag-etiske utvalg eller sånt. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Tror du han varer så lenge? 3 år? Ja, vet ikkje...Kanskje? 0 Siter
Gjest papez Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Er han Staff igrunnen riktig vel bevart?? ''Jeg syns bare det var jævla fint. Jeg tror det var sunt, og ga meg fantastiske erfaringer, sier Staff om sitt seksuelle forhold til de voksne mennene'' Men hver sin smak.... ''Jeg syns bare det var jævla fint. Jeg tror det var sunt, og ga meg fantastiske erfaringer, sier Staff om sitt seksuelle forhold til de voksne mennene'' Så bra for han da! 0 Siter
Gjest papez Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Nei. Synes ikke han behøver å ha tilskuere. Dette kan han ordne sjøl, i stillhet. Mener du virkelig at selvmord er straff? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 He-he, OK - jeg kan godt henge meg på den. Forsåvidt er FEM alene nok straff, kanskje? Nå ble jeg nysgjerrig,- hva er FEM-kanalen? 0 Siter
pastell Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Stygt redd for at du har rett, ja. :-( Håper bare de har kastrert ham før de slipper ham ut på permisjon. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Håper bare de har kastrert ham før de slipper ham ut på permisjon. Jeg tror ikke han varer så lenge...Verken bak murene eller utenfor. 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 ''Jeg syns bare det var jævla fint. Jeg tror det var sunt, og ga meg fantastiske erfaringer, sier Staff om sitt seksuelle forhold til de voksne mennene'' Så bra for han da! Ja det kan så være at det er bra for han, men han må ikke gå _ut_ med slike uttalelser når det er mange gutter som leser og følger med hva som blir sagt. Disse guttene sliter sikkert nok som det er...... Huffame... 0 Siter
pastell Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Jeg tror ikke han varer så lenge...Verken bak murene eller utenfor. Nei, kanskje ikke, men han hadde nå fortjent det likevel synes jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.