Gjest Mom33 Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Mener du virkelig at selvmord er straff? Jeg ser ikke helt hvorfor samfunnet skal bruke masse ressurser på å holde denne personen i live. 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Nå ble jeg nysgjerrig,- hva er FEM-kanalen? FEM er en kanal for kvinner, mener de, og de sender masse dritt som kvinner skal like. Sladder fra Hollywood, oppussingsprogrammer, serier om overnaturlige ting osv. En og annen greie er det der, men veldig mye dritt. TVNorge x 10, liksom. Ingen nyhetssaker, f.eks. FEM står vel for female eller noe sånt. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Han er på skjermen nå og sier at det er myndighetenes behandling av saken i ettertid som har skadet guttene, ikke selve handlingen... Jeg blir kvalm og dårlig av den mannen!!!! Jeg lurer på om han virkelig tror på det han sier selv?! ''sier at det er myndighetenes behandling av saken i ettertid som har skadet guttene, ikke selve handlingen...'' Sånt kalles ansvarsfraskrivelse og kan være praktisk innimellom. Det som også er tragisk er at mannen bruker egne opplevelser fra barndommen til å bagatellisere andres opplevelse av samme type handlinger, som om alle barn reagerer likt på samme tingene. Utrolig tåpelig! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Kanskje han egentlig forsvarer noe han ikke sier. Man vet i alle fall at "han snakker av erfaring". 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Hvor mange mnd tror du han blir sittende inne da? 6 eller 10. Det er så syke straffer i dette landet. Sånn sett liker jeg det amerikanske systemet (selv om jeg selvsagt er imot dødsstraff): X antall år for en forbrytelse ganget med antallet av samme forbrytelsen. Ett års fengsel kunne tydeligvis fort blitt 150 år for Lommemannen. Håper han får forvaringsdom, det er nok det som føles mest riktig. 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Sånn sett liker jeg det amerikanske systemet (selv om jeg selvsagt er imot dødsstraff): X antall år for en forbrytelse ganget med antallet av samme forbrytelsen. Ett års fengsel kunne tydeligvis fort blitt 150 år for Lommemannen. Håper han får forvaringsdom, det er nok det som føles mest riktig. Jeg er enig 0 Siter
Katt-ja Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 FEM er en kanal for kvinner, mener de, og de sender masse dritt som kvinner skal like. Sladder fra Hollywood, oppussingsprogrammer, serier om overnaturlige ting osv. En og annen greie er det der, men veldig mye dritt. TVNorge x 10, liksom. Ingen nyhetssaker, f.eks. FEM står vel for female eller noe sånt. uffda ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.