Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)
Skrevet

Teflon ja, ikke støpejern i alle fall, jeg har så dårlige håndledd at jeg ikke ville klart å løfte en wok i støpejern! :o) Men jeg tror den vi fikk i gave er i bedre kvalitet enn den jeg har som er fra Bokklubben så jeg gleder meg til å prøve den også.

For det var utrolig godt! Jeg må få kjæresten til å smake også, men han er litt sær, er ikke glad i sursøt saus f.eks.

Sær?! Nånei, han er en klok mann, for jeg liker heller ikke sursøt saus ;o)

Jeg har wokbluss som støpejernswoken står fast i, så jeg løfter minimalt på den, sambo sin jobb og vaske den. Skjønner poenget, for jeg klarer heller ikke løfte den.

Bruk mindre olje, eller prøv uten olje, det tror jeg vil bli bedre.

Fortsetter under...

Skrevet

hvilken østerssaus bruker du a?

Blue Dragon.

Gjest seeeker4life
Skrevet

Blue Dragon.

ahaa, bruker en som har ett thailandsk navn, mange bokstaver, den er god den :PP kjøper du på asiatbutikk ??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...