Gjest Shira :o) Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Teflon ja, ikke støpejern i alle fall, jeg har så dårlige håndledd at jeg ikke ville klart å løfte en wok i støpejern! ) Men jeg tror den vi fikk i gave er i bedre kvalitet enn den jeg har som er fra Bokklubben så jeg gleder meg til å prøve den også. For det var utrolig godt! Jeg må få kjæresten til å smake også, men han er litt sær, er ikke glad i sursøt saus f.eks. Sær?! Nånei, han er en klok mann, for jeg liker heller ikke sursøt saus ;o) Jeg har wokbluss som støpejernswoken står fast i, så jeg løfter minimalt på den, sambo sin jobb og vaske den. Skjønner poenget, for jeg klarer heller ikke løfte den. Bruk mindre olje, eller prøv uten olje, det tror jeg vil bli bedre. 0 Siter
Gjest seeeker4life Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 hvilken østerssaus bruker du a? 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Skrevet 11. januar 2008 hvilken østerssaus bruker du a? Blue Dragon. 0 Siter
Gjest seeeker4life Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Blue Dragon. ahaa, bruker en som har ett thailandsk navn, mange bokstaver, den er god den :PP kjøper du på asiatbutikk ?? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.