Gjest shoa Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Jeg har en kjole i 100% polyester som er fryktelig statisk! Håret klistrer seg til kjolen og kjolen klistrer seg til strømpebuksen! Hva kan jeg gjøre for at den skal bli mindre statisk? Noen tips? Skal ha den på meg i morgen så haster!! 0 Siter
Gjest skyllemiddel Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Ta skyllemiddel, gni inn litt på hendene dine, for så at du stryker henda dine over kjolen 0 Siter
Gjest shoa Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Ta skyllemiddel, gni inn litt på hendene dine, for så at du stryker henda dine over kjolen Og ikke vask den etterpå?? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Vet ikkje om det er gjennomførbart i praksis men om du kobler en ledning til kjolen og bruker en kveil av denne og så tar du og kobler den andre enden til noe metall eller graver ned ei kobberplate og fester enden på den så vil elektisiteten bli utladet. :-) Det vil fjerne alle problem. 0 Siter
Gjest skyllemiddel Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Og ikke vask den etterpå?? Nei, du skal ikke vaske den etterpå 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.