Gjest Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Heisann Har vært veldig aktiv i alle år med fotball og styrketrening. De siste to-tre årene har det vært lite med aktivitet pga beinhinnebetennelse som er kronisk og dermed blir hemmet når det gjelder div aktiviteter som jeg liker. Har gått opp noen kilo og ønsker og komme ned i matchvekt. Er 80 kilo nå og jeg var meg selv på 70 kg. Har hatt en streng diett i 12 dager nå uten at jeg har gått ned noen ting, pluss at jeg går en del km hver dag. Hvorfor blir det ingen endring i vekten min? Jeg har vertfall god nok psyke til å holde meg borte fra "møkka" mat. Setter pris på all anbefalling du kommer med. Kanskje det kan være et problem med stoffskiftet mitt også? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Eg er ikkje noen ekspert, men 12 dager er nå ingenting. Etter 12 uker med diett og lange gåturer så burde resultatene vise seg, tror eg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soulshine Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Eg er ikkje noen ekspert, men 12 dager er nå ingenting. Etter 12 uker med diett og lange gåturer så burde resultatene vise seg, tror eg. Nøkkelen her er vel tålmodighet. Kroppen trenger litt tid på seg - og 12 dager er ingenting som nevnt i et annet svar her. Hvis du klarer - kanskje du allerede gjør det - gå så du blir varm og svett. Du må litt opp i puls for og forbrenne kalorier Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moongirl1365381153 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 du spiser for lite og da går kroppen på sparebluss.annbefaler deg å spise minst 1300 kcal pr dag.har selv gått ned i vekt med trening og sundt kosthold. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.