Gjest Ludviq Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Når omdannes et for høyt kaloriinntak til fett som kan vises på vekta? Tar det noen uker før man ser vektøkningen eller vil det ses på vekta samme uke? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg kan snavle kraftig noen dager uten å legge på meg, men nå i jula klarte jeg å spise på meg 2 kg på 2 uker... Men de er straks borte igjen nå da. ) Jeg vil tro det er individuelt hvor fort kiloene kommer på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Når det omdannes? Vet ikke helt hva du mener. Men dersom du normalt har en forbrenning på 2500 kcal pr dag, så vil enhver økt inntak kunne lagres som fett (forutsetter nå at du ikke trimmer tilsvarende det ekstra inntaket). Om jeg husker og har forstått det rett, vil ca 7000 kcal extra gi mulighet for 1 kg tillegg. Hvor raskt det kiloet kommer, vil vel avhenge over tidsperioden du inntar de ekstra 7000kcal. .. 1000 kcal ektra pr dag= legger på 1 kg i uka, mens 100 kcal ekstra pr dag medfører at du trenger 10 uker på å gå opp 1 kg. Noe sånt. Men dette er forenklet- og jeg har ikke tatt hensyn til evt ekstra trim. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Vekta mi viste +1,5 kilo på en drøy uke i jula. Jevn oppover hele tiden. Så det kommer nok ganske raskt vil jeg tro. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.