Gå til innhold

Lommemannen - type overgrep

Anbefalte innlegg

fuji1365380447
Skrevet

Hvilke overgrep er det som regnes som så grovt at det sidestilles med samleie?

Fortsetter under...

Skrevet

Det lurte jeg også på, så pressekonferansen og lurte veldig

Trodde samleie var samleie, men jeg er helt dum

Gjest Spekepølse
Skrevet

Leste dette jeg og, men skjønte ikke hva det ville si. Et oergrep som sidestilles med samleie!? I tillegg var strafferammen for dette overgrepet 21 år! Synes det høres rart ut.

AneM1365380603
Skrevet

Det sto ganske detaljert på en nettside jeg var innom. Han tvang en gutt til å suge seg, og etterpå hadde han gjort det samme med gutten.

Annonse

fuji1365380447
Skrevet

Anal sex.......?

Ja, men da ville det vel kalles for voldtekt?

Skrevet

Ifølge politiadvokat Jorid Kile Berg på nrk i kveld: Barn under 14 år ble tvunget til å utføre oralsex på Lommemannen.

Skrevet

Anal sex.......?

Det sto i A-magasinet (?) at anale samleier ikke hadde funnet sted. Har inntrykk av at det har vært beføling og orale "samleier", begge "veier".

fuji1365380447
Skrevet

Orale overgrep?

Ja, det kan stemme. Han tvang de stakkars guttene til å suge ham.

Kjenner at jeg blir så harm og forbannet her jeg sitter. Får lyst til å vri halsen rundt på kreket.

Skrevet

Ifølge politiadvokat Jorid Kile Berg på nrk i kveld: Barn under 14 år ble tvunget til å utføre oralsex på Lommemannen.

Jeg blir så kvalm av slike syke folk - hakk av dem pikken!! :-(

fuji1365380447
Skrevet

OK.

Jævel.

fuji1365380447
Skrevet

Ja, ikke deg da, mariaflyfly. ;-)

Lommemannen er en jævel.

Annonse

Skrevet

Ja, det kan stemme. Han tvang de stakkars guttene til å suge ham.

Kjenner at jeg blir så harm og forbannet her jeg sitter. Får lyst til å vri halsen rundt på kreket.

Eller helst ta en Lorrena Bobbit..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...