Gjest Trommeslager Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hei! Jeg har fått en smerte i høyre arm. Den er ikke konstant ,men når jeg løfter armen med en liten knekk i albuleddet, gjør det vondt i skulder og ned mot albuen, vondere når jeg har litt vekt i hånden. Mindre merkbart når jeg har armen strukket helt ut. Jeg spiller trommer av yrke, så det henger nok sammen med det. Hva burde jeg gjøre med det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Med slike smerter i armen, først og fremst avlaste og deretter tenke på om trommingen med bevegelsesmønster kan gjøres litt annerledes i fremtiden. I motsatt fall, kommer det lett tilbake. Hvis det ikke bedrer seg på ett par dager, bør man kanskje overveie behandling med inflamasjons-(betennelses-) dempende medisiner en ukes tid. (evt. på resept fra legen din) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.