Gå til innhold

Smerte i høyre skulder/arm.

Gjest Trommeslager

Anbefalte innlegg

Gjest Trommeslager

Hei! Jeg har fått en smerte i høyre arm. Den er ikke konstant ,men når jeg løfter armen med en liten knekk i albuleddet, gjør det vondt i skulder og ned mot albuen, vondere når jeg har litt vekt i hånden. Mindre merkbart når jeg har armen strukket helt ut. Jeg spiller trommer av yrke, så det henger nok sammen med det. Hva burde jeg gjøre med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

Med slike smerter i armen, først og fremst avlaste og deretter tenke på om trommingen med bevegelsesmønster kan gjøres litt annerledes i fremtiden. I motsatt fall, kommer det lett tilbake. Hvis det ikke bedrer seg på ett par dager, bør man kanskje overveie behandling med inflamasjons-(betennelses-) dempende medisiner en ukes tid. (evt. på resept fra legen din)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...