Gjest kne-nette Skrevet 13. juni 2001 Del Skrevet 13. juni 2001 Hei! Jeg sliter med kneskader...Jeg har til høsten hatt vondt i knea i to år. Det startet i det høyre, men har nå også kommet i det venstre. Jeg spilte håndball da det skjedde, men det var ingen spesiell hendelse som utløste det. Jeg har slitt med mye vondt, knasing i knea, verking, vridninger inne i kneet, og akkurat som om det er noen som setter en klo rundt kneskåla og vrir til.. Jeg har vært hos lege med knea mine, tatt røntgen, og vært i sånn trommel(husker ikke hva den undersøkelsen heter!? Er det CT, eller er det sånn for hodet?) Iallefall, de har ikke funnet ut noe. De er ikke villige til å gå inn i kneet mitt..sier det ikke er noe å gjøre noe med.. Jeg er/har vært en aktiv volleyballspiller noen år nå..er 17 år gammel. Disse skadene har gjort så jeg får større og større problemer med dette. Jeg klarer ikke lenger løpe, jeg sliter med å gå i trapper, og sykling er det aller verste. Jeg får også verking i knea hvis jeg går lenge..Jeg bruker støtte når jeg trener, og den hjelper så lenge jeg har den på og det er varmt rundt kneet,men når jeg tar den av blir det like ille. Jeg er veldig glad i å være aktiv,og er derfor veldig lei meg for at jeg ikke lenger klarer dette.. Håper dere kan hjelpe meg å finne ut om det er noe jeg kan gjøre for at det skal bli bedre igjen, eller om det er noen måte jeg kan få trent det opp på en måte, slik at jeg kan trene vanlig igjen. Jeg er villig til å prøve det meste, så lenge det er håp om at det kan bli bra, eller i hvert fall bedre. Håper dere kan svare meg på dette og gi meg noen gode råd..Jeg har ikke lyst til å bli stillesittende som 17åring fordi jeg ikke kan gjøre noen aktiviteter på grunn av knea mine.. Og noe galt må det jo være inni der..det er jo ihvertfall ikke som det skal når jeg har så mye vondt, og jeg konstant har den knasingen. Håper dere kan hjelpe meg!!På forhånd HJERTELIG takk!! Klem fra kne-nette 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 20. juni 2001 Del Skrevet 20. juni 2001 Hei, det er fullt mulig at du kan bli bra i knærne dine igjen. Sannsynligvis er det forholdet ditt mellom hvile og belastning som fører til at du ikke blir helt bra igjen. http://www.trim.no/belastningsskader/belastningsskader.shtml 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.