Gå til innhold

Hvor lenge har DU vært dol venn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er vel det man kaller fersk i yrke, har begynt mitt andre (?) år her :)

Fortsetter under...

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mamma07

10

• Lillemus

7

• morsan

4

• tonie

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Dette er min 3 periode siden 1998.

Når "åpnet" dol da?

Skrevet

Jeg har vært her i 9 år!!!! Fant DOL da jeg var gravid med førstemann. Hadde en periode uten internett da jeg hadde permisjon, men fant fort tilbake da jeg fikk DOL tilgjengelig igjen.

Veteranene har vel vært her ennå ett eller to år lenger enn meg!

Skrevet

Dette er min 3 periode siden 1998.

Fy søren, vanka her i ti (!) år omtrent du da... Tipper tastaturet ditt er passe slitt... Er vel passe god på Touch metoden du da:)

Annonse

Skrevet

Jeg har vært her i 9 år!!!! Fant DOL da jeg var gravid med førstemann. Hadde en periode uten internett da jeg hadde permisjon, men fant fort tilbake da jeg fikk DOL tilgjengelig igjen.

Jøsse meg :)

Blir vel snart invitert på julebord med Dol- redaksjonene du da? Skulle bare mangle...

Skrevet

Hatt samme nick hele tiden?

Skrevet

Jøsse meg :)

Blir vel snart invitert på julebord med Dol- redaksjonene du da? Skulle bare mangle...

Mjooo, mjaaaa, vet ikke om jeg vil på julebord med dem. Holde meg heller til enkle trekk med enkeltpersoner.

Møtte Mariaflyfly en gang i vår, og skal treffe henne igjen snart. Pekkaline og jeg skal treffes en gang. Synd du ikke dukket opp i oktober!!!!!

Skrevet

Hatt samme nick hele tiden?

Nei - hadde det ordentlige navnet mitt + en bokstav den første tiden, altså det første året. Har vel hatt prust som nick siden høsten 2000 vil jeg tro :-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Omtrent sida vi fikk tildelt vårt første barn høsten 2000. Oppdaga adopsjonsforumet først.

Annonse

Skrevet

Mjooo, mjaaaa, vet ikke om jeg vil på julebord med dem. Holde meg heller til enkle trekk med enkeltpersoner.

Møtte Mariaflyfly en gang i vår, og skal treffe henne igjen snart. Pekkaline og jeg skal treffes en gang. Synd du ikke dukket opp i oktober!!!!!

Ikke si det, har dårlig samvitighet enda :(

Men blir jeg sittende her i 9 år så er det vel håp før eller siden at vi kan møtes :)

Skrevet

Altfor lenge og altfor mye. ;)

Altfor mye her også :( hehe Dol nørd til de grader!

Skrevet

Ikke si det, har dårlig samvitighet enda :(

Men blir jeg sittende her i 9 år så er det vel håp før eller siden at vi kan møtes :)

Du var jo syk - så ikke ha dårlig samvittighet! Det dumme var at jeg ikke kunne komme meg på nettet for å sjekke DOL....

Får satse på et treff en annen gang ja! Du blir helt avhengig vet du, når Snuppa vokser til :-)

Skrevet

Jeg mener det var slutten av 2002. Blir fort noen år av det :)

Skrevet

Jeg har vært her siden 1998. :)

Samma her! :-) Og det var da historien til Lillemus og sønnen stod på 'førstesida' på dol! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...