Gå til innhold

Hvor lenge har DU vært dol venn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener det var slutten av 2002. Blir fort noen år av det :)

ja.

Når jeg tenker på 2000 så føles det ikke så lenge siden. men er jo 8 år! hjelp. er nesten så jeg begynner å føle meg gammel :P

Fortsetter under...

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mamma07

10

• Lillemus

7

• morsan

4

• tonie

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Bruker ikke fast nick
Skrevet

Dol har aldri vært min venn, men jeg har vært på Dol og fått selskap, hjelp, støttet selv etc. i ni år nå.

Til og fra, noen ganger veldig intenst, noen ganger veldig overfladisk.

Har byttet nick flere ganger, nå har jeg bare tilfeldige nick.

Mye positivt og mye negativt.

En god del flotte mennesker, noen er her, mange er borte, og noen utrivelige mennesker. (liker ikke helt nhd innblanding over alt)

Så, ni år altså, men vil ikke kalle det venn nei. Men noen svært gode mennesker har satt sine spor hos meg. Bla ulvinnen, riksklysa, sierdudet m.fler. Mange fler.

Skrevet

Dol har aldri vært min venn, men jeg har vært på Dol og fått selskap, hjelp, støttet selv etc. i ni år nå.

Til og fra, noen ganger veldig intenst, noen ganger veldig overfladisk.

Har byttet nick flere ganger, nå har jeg bare tilfeldige nick.

Mye positivt og mye negativt.

En god del flotte mennesker, noen er her, mange er borte, og noen utrivelige mennesker. (liker ikke helt nhd innblanding over alt)

Så, ni år altså, men vil ikke kalle det venn nei. Men noen svært gode mennesker har satt sine spor hos meg. Bla ulvinnen, riksklysa, sierdudet m.fler. Mange fler.

''Men noen svært gode mennesker har satt sine spor hos meg. Bla ulvinnen, riksklysa, sierdudet m.fler. Mange fler.''

Det er jo kjempebra! :)

Gjest Bruker ikke fast nick
Skrevet

''Men noen svært gode mennesker har satt sine spor hos meg. Bla ulvinnen, riksklysa, sierdudet m.fler. Mange fler.''

Det er jo kjempebra! :)

Det er det. I disse årene så har jeg blitt kjent med mange mennesker.

Jeg har mange tråder nærme hjertet mitt.

"Babe" gjorde svært inntrykk på meg, vi delte en stor interesser

Ulvinnen kom jeg godt over ens med, plus mange fler.

Riksklysa hadde jeg godfot med, sierdudet likeså.'

Plus mange fler som sakt.

Det har vært mange flotte tråder, mange flotte stunder.

Skrevet

Venn og venn :) Har vært innom med ujevne mellomrom siden 2000. Veit ikke om det er bare meg, men jeg tror det var mer "spennende" her tidligere. Kanskje fordi vi ikke hadde så mange andre slike steder "å være"?

Opplever nå at det går dagevis mellom hver gang jeg er innom nå for tida.

Skrevet

Jeg mener jeg kom hit i -96. Da var det ikke mange her:)

Annonse

Skrevet

Tja, et halt års tid. Får se hvor lenge det holder - er ingen hyppig bruker, og da blir man vel heller ikke så veldig godt kjent med folk her inne...

:)

Skrevet

Obs, og som den amatøren jeg er la jeg svaret under ditt svar og ikke under hovedtråden som jeg tenkte... ;)

Skrevet

Tja - jeg begynte ca. i starten av 1999.

Har hatt et par andre nick tidligere.

Skrevet

Vel, var svært aktiv her i tiden da hele greia startet. Ble nesten som en klubb, da også med diverse "klikk"-tendenser. Mest aktiv mellom 1997/8 og 2001. Nå er det vel laaang tid siden jeg var aktiv. Med annet nick da selvsagt.

Skrevet

Oppdaget vel DOL 97/98 tror jeg... Men har aldri vært veldig aktiv her inne - med unntak av gravid-forum de gangene jeg har gått gravid... *S* Det forumet var forøvrig mye mer aktivt den gangen enn det er nå gitt...

Gikk lei, og hadde en laaang pause herfra... Men i høst ble jeg hekta på nytt... ;)

Annonse

Skrevet

Samma her! :-) Og det var da historien til Lillemus og sønnen stod på 'førstesida' på dol! ;-)

Det husker jeg. Ergo har jeg vært her siden 98 :-)

villbringebær
Skrevet

Har hengt her siden slutten av 2004. Dette er mitt 2.faste nick.

Skrevet

Men hadde ett annet nick da, dette er mitt 3. faste nick:o)

Har vært veldig aktiv til tider, men nesten fraværende i lange perioder og...

Skrevet

Siden 1999

Skriver ikke så altfor ofte. Hadde et annet nick før, men er lite kjent av de faste brukerne alikevel.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg kom vel hit en eller annen gang i 2003.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...