Gå til innhold

Hvor lenge har DU vært dol venn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som en god del andre her, har jeg 10-årsjubileum til høsten.

Fortsetter under...

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mamma07

10

• Lillemus

7

• morsan

4

• tonie

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men hadde ett annet nick da, dette er mitt 3. faste nick:o)

Har vært veldig aktiv til tider, men nesten fraværende i lange perioder og...

Jøss, omtrent rekord det da.

Vet du når Dol starta?

Var det ikkje i regi av bladet Hjemmet eller noe? (Dr.Anker?).

"Kjente" vi hverandre? :)

Skrevet

Jeg mener jeg kom hit i -96. Da var det ikke mange her:)

Eg trodde du var yngre. *S*

Skrevet

Oppdaget vel DOL 97/98 tror jeg... Men har aldri vært veldig aktiv her inne - med unntak av gravid-forum de gangene jeg har gått gravid... *S* Det forumet var forøvrig mye mer aktivt den gangen enn det er nå gitt...

Gikk lei, og hadde en laaang pause herfra... Men i høst ble jeg hekta på nytt... ;)

Jeg tror aktiviteten på graviditetsforumet gikk ned etter at BarnIMagen-siden ble landskjent.

Skrevet

Jeg har vært her siden august 1997.... Det hadde jeg ikke trodd den dagen jeg klikket meg inn, helt tilfeldig etter en reklamelink på Dagbladet. Og siden ble jeg værende gitt...

Annonse

Skrevet

Eg trodde du var yngre. *S*

Jeg var kanskje åtte år da jeg meldte meg inn? Tenkt på det, hæ?

*mumle*

;)

Skrevet

Det ble endel år, men nå har jeg ikke vært her på... husker ikke, et år, to år?

Skrevet

Samma her! :-) Og det var da historien til Lillemus og sønnen stod på 'førstesida' på dol! ;-)

Å gud - gjorde den?! Jeg husker Anker la ut ultralydbildet av Adrian (som han skulle hete... *Hehe*), men sto det mer etter fødselen også? Husker bare at jeg startet det som til da var den lengste tråden på DOL da poden ble operert første gangen. :o) Tror omtrent alle på DOL tenkte på oss den dagen gitt.

Skrevet

Når "åpnet" dol da?

DOL åpnet høsten 1996 såvidt jeg vet. Det var ikke så veldig mye aktivitet før undertegnede fant nettstedet i august 1997 og utover høsten det året tok det av... *Rødme*

Skrevet

Da er jeg ferskere!! :0)

Jeg har vært her i noen mnd!! :0)

Annonse

Skrevet

Å gud - gjorde den?! Jeg husker Anker la ut ultralydbildet av Adrian (som han skulle hete... *Hehe*), men sto det mer etter fødselen også? Husker bare at jeg startet det som til da var den lengste tråden på DOL da poden ble operert første gangen. :o) Tror omtrent alle på DOL tenkte på oss den dagen gitt.

Det sto en melding fra Dr. Anker om at du hadde født en sønn og at han var blitt operert for hjertefeil.

Tror den hadde overskriften "Lillemus har fått".

Jeg tror jeg kom hit mens du var gravid med "Adrian".

Skrevet

Jeg var kanskje åtte år da jeg meldte meg inn? Tenkt på det, hæ?

*mumle*

;)

Da er du i såfall 20 år nå og knappt tørr bak ørene.

Hmm..Av en eller annen grunn så har eg i alle år alltid trodd at du var en blond superbabe på ca.26 år. :)

Skrevet

Det sto en melding fra Dr. Anker om at du hadde født en sønn og at han var blitt operert for hjertefeil.

Tror den hadde overskriften "Lillemus har fått".

Jeg tror jeg kom hit mens du var gravid med "Adrian".

*Humrer* Det var den tiden alle kjente alle her inne, til og med ledelsen! :o)

Anker var jo på Riksen og besøkte oss flere ganger i forbindelse med de to første operasjonene. Koselig kar og knakende kjekk. ;o) Har noen trivelige bilder der poden sitter på fanget til Anker.

AneM1365380603
Skrevet

Jeg har vært fast her inne 2 år, men var innom sånn nå og da om jeg lurte på noe konkret noen år før. Jeg tror jeg var innom første gang ca 1999. Jeg brukte diverse nick før jeg ble mer fast inventar her.

Skrevet

Da er du i såfall 20 år nå og knappt tørr bak ørene.

Hmm..Av en eller annen grunn så har eg i alle år alltid trodd at du var en blond superbabe på ca.26 år. :)

Vel, jeg vet ikke helt hvorfor du har trodd det. Er verken blond, superbabe eller 26. Har vært det da. 26 altså;)

Skrevet

Vel, jeg vet ikke helt hvorfor du har trodd det. Er verken blond, superbabe eller 26. Har vært det da. 26 altså;)

Nei, eg vet heller ikkje.

Men det kom ikkje som noen bombe at du har vært 26, da hadde eg nå litt rett. :)

Skrevet

Jeg har snart 10-årsjubileum.

Var her inne første gang på våren/forsommeren 1998. Da lå ultralydbildet av Lillemus' gutt ute på forsiden av forum husker jeg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...