Gå til innhold

Hvor lenge har DU vært dol venn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg fant DOL når eldstejenta var ca to år gammel og det var i 1999 :)

Fortsetter under...

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mamma07

10

• Lillemus

7

• morsan

4

• tonie

3

Mest aktive i denne tråden

Morning Glory
Skrevet

Siden jeg var 15 år og skrev oppgave om spiseforstyrrelser. I dag er jeg 23. Det er åtte år. -Og jeg har hatt mange nick;)

Skrevet

Jeg har snart 10-årsjubileum.

Var her inne første gang på våren/forsommeren 1998. Da lå ultralydbildet av Lillemus' gutt ute på forsiden av forum husker jeg...

åå hvorfor har de sluttet med det! Høres så utrolig koslig ut med de hjemmesidene og slik.

Skrevet

åå hvorfor har de sluttet med det! Høres så utrolig koslig ut med de hjemmesidene og slik.

Jeg tror ikke hjemmesidene var så mye i bruk etterhvert, men en periode kom det link ti lden enkeltes hjemmeside nederst i hvert innlegg vedkommende skrev. :o)

Anker la ut mobilnummeret sitt noen ganger om noen slet litt ekstra og trengte noen å snakke med også. :o)

Skrevet

*Humrer* Det var den tiden alle kjente alle her inne, til og med ledelsen! :o)

Anker var jo på Riksen og besøkte oss flere ganger i forbindelse med de to første operasjonene. Koselig kar og knakende kjekk. ;o) Har noen trivelige bilder der poden sitter på fanget til Anker.

Skryt skryt.

Skrevet

Skryt skryt.

Selvskryt skal man høre på for den kommer fra hjertet.

Annonse

Skrevet

Selvskryt skal man høre på for den kommer fra hjertet.

Nå må du gi deg.

Skrevet

Å gud - gjorde den?! Jeg husker Anker la ut ultralydbildet av Adrian (som han skulle hete... *Hehe*), men sto det mer etter fødselen også? Husker bare at jeg startet det som til da var den lengste tråden på DOL da poden ble operert første gangen. :o) Tror omtrent alle på DOL tenkte på oss den dagen gitt.

"Adrian" var nok født, ja. :-)

Skrevet

Jeg tror ikke hjemmesidene var så mye i bruk etterhvert, men en periode kom det link ti lden enkeltes hjemmeside nederst i hvert innlegg vedkommende skrev. :o)

Anker la ut mobilnummeret sitt noen ganger om noen slet litt ekstra og trengte noen å snakke med også. :o)

Jeg husker jeg var innom Flisas hjemmeside og så fullt navn og hele livshistoria! ;-)

det var litt annet syn på hvor mye man kunne 'utlevere' av seg selv, ja;-)

Skrevet

Jeg husker jeg var innom Flisas hjemmeside og så fullt navn og hele livshistoria! ;-)

Hjemmesidene lå jo fremdeles ute helt til omleggingen nå i år da. Men det var vel bare oss gamle som hadde adressen dit, tror det er mange år siden den ble lagt ut.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg har vært 'aktiv' på nett siden ca. 1996, men ville heller ikke da ha lagt ut informasjon om meg selv under fullt navn, nei.

Nå er det jo mange som har "familiesider" med bilde og informasjon om hele familien, med bilder og navn. Det får nok aldri vi :-).

Skrevet

Hjemmesidene lå jo fremdeles ute helt til omleggingen nå i år da. Men det var vel bare oss gamle som hadde adressen dit, tror det er mange år siden den ble lagt ut.

Joda, det er sant, det er ikke så lenge siden hjemmesidene forsvant for godt, men jeg tror ikke det var noen som hadde personlige bilder og sånt på dem da de ble fjernet?

Annonse

Skrevet

Joda, det er sant, det er ikke så lenge siden hjemmesidene forsvant for godt, men jeg tror ikke det var noen som hadde personlige bilder og sånt på dem da de ble fjernet?

Jo, noen hadde det fremdeles.

Skrevet

Jeg har vært 'aktiv' på nett siden ca. 1996, men ville heller ikke da ha lagt ut informasjon om meg selv under fullt navn, nei.

Nå er det jo mange som har "familiesider" med bilde og informasjon om hele familien, med bilder og navn. Det får nok aldri vi :-).

Ja, jeg må innrømme at jeg tekte litt *gulp* over at hun var så åpen. Hun endret jo dette senere, da.

Men det hadde ikke vært noe for meg, nei;-)

Skrevet

jeg har vært her helt siden 1999, huff så fort tiden går! Har for det meste bare lest, men i det siste har jeg fått litt skrivekløe jeg også:)

Skrevet

Fant denne siden i 1998, da jeg var gravid med barn nr 1....

Skrevet

Åhh - hadde nesten glemt hjemmesidene, jeg :-) Husker jeg la ut bilde da eldstemann ble født :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...