Gjest helt avhengig av linser:( Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Jeg har fått øyekatarr, og har begynt med salve idag. Hvor lenge må jeg vente før jeg kan begynne med linser igjen? noen som vet? 0 Siter
Mamma07 Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Sikkert til du føler deg bra på øyet? Merker jo det når du selv synes det er greit å putte noe inni der... God bedring 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Sønnen vår fikk betennelse under øyelokkene og har ikkje kunnet bruke linser på rundt 4-5 måneder, eg måtte bestille briller til han men han skal på ny kontroll hos optiker for å se om han kan begynne med linser igjen om ca. 3 måneder. Du bør få sjekka øynene dine hos øyelege/optiker, og få svar derifra, ikkje la linsene ødelegge øynene dine. Ps! Det trenger selvfølgelig ikkje ha noe med (din) linsebruk å gjøre, eg er bare blitt mye mere skeptisk til linser. 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Vent et par dager etter du er bra igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.