Gå til innhold

Linser og øyekatarr - hvor lenge uten linser?

Anbefalte innlegg

Gjest helt avhengig av linser:(
Skrevet

Jeg har fått øyekatarr, og har begynt med salve idag. Hvor lenge må jeg vente før jeg kan begynne med linser igjen? noen som vet?

Skrevet

Sikkert til du føler deg bra på øyet? Merker jo det når du selv synes det er greit å putte noe inni der...

God bedring :)

Skrevet

Sønnen vår fikk betennelse under øyelokkene og har ikkje kunnet bruke linser på rundt 4-5 måneder, eg måtte bestille briller til han men han skal på ny kontroll hos optiker for å se om han kan begynne med linser igjen om ca. 3 måneder.

Du bør få sjekka øynene dine hos øyelege/optiker, og få svar derifra, ikkje la linsene ødelegge øynene dine.

Ps! Det trenger selvfølgelig ikkje ha noe med (din) linsebruk å gjøre, eg er bare blitt mye mere skeptisk til linser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...