Gå til innhold

Kjempedilemma for meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sånn helt fra barnsben av jeg også.

Måtte sitte ved bordet til jeg hadde spist opp gang etter gang selv om de visste at jeg brekte meg:(

Katta var god å ha disse gangene for hun var nesten alt etende;)

Bare å lure maten under kjøkkenbordet i små porsjoner så ble fatet mitt tomt ganske raskt:))

Ja-samme her. Faren min var veldig streng der. Det vi ikke hadde spist opp til Middag-måtte vi spise opp om kvelden...før vi fikk spise kveldsmat.Det har gjort...at jeg har skjemt bort mine egne barn.De har bare fått -det de liker! uffa,meg -ikke bra det heller..kansje?

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fresja

2

• cathlin

2

• pekkaline

2

• Jølsen

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest antifisker
Skrevet

Ja-samme her. Faren min var veldig streng der. Det vi ikke hadde spist opp til Middag-måtte vi spise opp om kvelden...før vi fikk spise kveldsmat.Det har gjort...at jeg har skjemt bort mine egne barn.De har bare fått -det de liker! uffa,meg -ikke bra det heller..kansje?

Har nok ikke vært så veldig streng jeg heller nei :)

Skrevet

Jeg er litt allergisk, så det kan hende at jeg også har allergisk reaksjon mot fisk.

Kanskje jeg skal si det til rektor at han må finne en stedfortreder for meg denne dagen da jeg er allergisk mot fisk?

Ja, gi rektor to alternativer: Sette inn en vikar i ditt sted (evt at du bytter timer med en annen lærer) eller at du får lage annen mat sammen med din elev. Dette burde ikke være noe problem. Jeg synes du har en god grunn!

Skrevet

Ja, det skjønner eg nå.

Lurer på åssen _det_ barnet ville ha sett ut? :-)

Ariel, the little mermaid. Dette bør du da kunne.

Skrevet

Ariel, the little mermaid. Dette bør du da kunne.

Var inne på havfrue sporet, men droppa det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...