Gjest Ulvinnen Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Jeg har ikke lest hele tråden, bare litt her og der, så mulig at andre alt har påpekt det jeg reagerer på. Det er forståelig at du synes det er slitsomt at denne vennen maser og vil ha med seg mannen din så mye. Men det er egentlig mannen din du burde klage over, som ikke setter grenser og ser at han må proritere familien sin først og fremst. Hvis ikke mannen din ser at han velger feil, så er det et større problem at han hele tiden griper muligheten til å gjøre andre ting, ikke at han får den muligheten. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Jeg har ikke lest hele tråden, bare litt her og der, så mulig at andre alt har påpekt det jeg reagerer på. Det er forståelig at du synes det er slitsomt at denne vennen maser og vil ha med seg mannen din så mye. Men det er egentlig mannen din du burde klage over, som ikke setter grenser og ser at han må proritere familien sin først og fremst. Hvis ikke mannen din ser at han velger feil, så er det et større problem at han hele tiden griper muligheten til å gjøre andre ting, ikke at han får den muligheten. Jeg vet. Men den ringinga er det vanskelig å stoppe. Jeg har sagt til mannen min at han velger sitt eget liv og må ta konsekvensene av det. Jeg har resignert. Han ble litt stille da. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Det er jo greit nok, men han han noen tanker om det? Du trenger ikke svare, altså, men det var bare en tanke som slo meg. Jo, det tror jeg nok. Han prøver aldri å hindre meg i noe ihvertfall. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 ps. et alternativ til det jeg skrev under her, er å la være å ta telefonen, unntatt når det passer dere, og å si nei unntatt når det passer å si ja. Men du MÅ ha med mannen din, dere må stå sammen, hvis ikke blir det bare en suppe. Ved et par anledninger har han gjort det. Det var i sommerferien da jeg hadde et par utbrudd- Herreguuuud, nå blir jeg gal av den masinga, sa jeg. Da lot han være svare ved et par anledninger og ringte opp igjen senere. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Jeg vet. Men den ringinga er det vanskelig å stoppe. Jeg har sagt til mannen min at han velger sitt eget liv og må ta konsekvensene av det. Jeg har resignert. Han ble litt stille da. Bra, da var du tydelig og klar. Får håpe han velger riktig. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Sa hun med en hjertelig latter. Humor er skrekkelig, ass. Jeg sa jeg var litt lei og skjønte ikke humoren. Beklager, men jeg ser jo at jeg har uttrykt meg klønete og ikke bare klønete men med mange feil gjennom hele innlegget;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.