Gå til innhold

Blokkere telefonnumre på mobiltelefon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor finnes det ikke en blokkeringsknapp på mobiltelefoner, slik som det finnes på MSN? Tenk så lett det hadde vært å fjerne folk man ikke vil ha kontakt med, uten å bytte telefonnummer.

Det jeg har gjort nå, er å putte alle kontaktene mine på "Familie", og satt telefonen på familiefrofil, alle unntatt vedkommende jeg ikke ønsker kontakt med. Har forstått det slik at ved å gjøre dette, så kan alle på familielista ha kontakt med meg på vanlig måte gjennom mobiltelefonen, mens vedkommende det er snakk om ikke får kontakt med meg. Kan denne personen fortsatt sende meg meldinger?

Fader at det ikke bare er å blokke folk altså. En slik funksjon burde da absolutt være på mobiltelefoner. Det hadde vært en selvfølge at det ikke hadde gått an å blokkere politi og andre offentlige etater.

Skrevet

Det er da mulig på min telefon i hvert fall.

Sier du det? Er det en blokkeringsfunksjon der du får gjort dette altså? Hva slags telefon har du da? Hvordan fungere dette, har du forsøkt?

Skrevet

Sier du det? Er det en blokkeringsfunksjon der du får gjort dette altså? Hva slags telefon har du da? Hvordan fungere dette, har du forsøkt?

Sony Ericcson K810i

Innstillinger - anrop - behandle anrop - begrense anrop. Jeg har ikke prøvd men det står at man kan begrense innkommende anrop

Skrevet

Sony Ericcson K810i

Innstillinger - anrop - behandle anrop - begrense anrop. Jeg har ikke prøvd men det står at man kan begrense innkommende anrop

Jo, men der kan man ikke blokkere enkeltnummer, slik jeg oppfattet at Jølsen ville. I instillingene der kan man velge å ikke motta/foreta anrop fra utlandet osv, mer generelle innstillinger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...