Gå til innhold

Mer spm ang tur til Italia

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen!

Nå har jeg og gubben sitti og vurdert forskjellige steder, og har kommet fram til at vi har lyst til å reise til Napoli. Spm da er: hvordan ordne seg billetter dit? Sjekka sas nå, og de er jo allerede utsolgt i juli mnd! Og verken Sterling eller Norwegian har flyvninger dit... Dessuten kunne vi tenkt oss en pakke med fly og hotell, sånn for lettvints skyld liksom.

Går jo fly til Roma, men hvor langt er det fra Roma til Napoli?

Er det noen nettsteder man kan se bilder og info om steder rundt/i Napoli?

Fortsetter under...

Skrevet

http://www.ischia.info/escursioni_en.html

Det er ikkje så langt fra Roma til Napoli, eg har tatt buss dit før, men husker ikkje akkurat kor langt det var.

Men eg har også tatt fly til Napoli, via Amsterdam.

Reis til "La Isla Da Procida", hvis du har sett filmen "Postmannen" (Il Postino) så var mesteparten spillt inn der, og du kan bo midt i "filmsettet"! *lengter til Procida*

Skrevet

Det går sikkert tog direkte fra Stazione Centrale i Roma og ned til Napoli, og det er ikke langt. et par timer toppen, tror jeg.

Skrevet

http://www.ischia.info/escursioni_en.html

Det er ikkje så langt fra Roma til Napoli, eg har tatt buss dit før, men husker ikkje akkurat kor langt det var.

Men eg har også tatt fly til Napoli, via Amsterdam.

Reis til "La Isla Da Procida", hvis du har sett filmen "Postmannen" (Il Postino) så var mesteparten spillt inn der, og du kan bo midt i "filmsettet"! *lengter til Procida*

Jeg burde sette på meg lesebrillene. Var sikker på at du skrev "il padrino" (gudfaren) og "Postman Pat". Ha ha :-)

Skrevet

Hvis dere tåler en mellomlanding, så kan det være verdt å sjekke både KLM og Lufthansa. Fant en reise med Lufthansa i juli til 2700/person. En pakkereise med hotell og fly lønner seg som oftest ikke, er min erfaring..

Skrevet

Jeg fant ganske mange turer til Napoli med hotell i juli på www.solfaktor.no også. :)

Annonse

Skrevet

Jeg burde sette på meg lesebrillene. Var sikker på at du skrev "il padrino" (gudfaren) og "Postman Pat". Ha ha :-)

Ja, så bør du trappe ned på cognac`en også tror eg. *S*

Skrevet

Ja, så bør du trappe ned på cognac`en også tror eg. *S*

Jeg forstår ikke påstanded.

Skrevet

Null problem å ta tog! Går fort. Se på www.trenitalia.it

Skrevet

Det tok ca. 2 timer med tog fra Roma til Napoli hvis jeg husker riktig.

Vet ikke om jeg ville anbefale å bo på hotell der, hvis det er strandliv dere er ute etter?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...