fuji1365380447 Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Jeg har mottat en Word-fil som inneholder en del bilder. Jeg vil gjerne bruke en del av disse bildene, bla til å legge ut på Facebook. Men jeg klarer ikke å lagre bildene som jpg filer. Når jeg forsøker å lagre dem fra Word filen, så legger de seg bare som en scrap-book fil. Og den kan jeg jo ikke bruke til noe. Noen som vet hvordan jeg skal lager dem? 0 Siter
Åsemor Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Ville prøvd høyreklikk, kopier, så inn i bildebehandlingsprogram, ny fil, lim inn. 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Skrevet 14. januar 2008 Ville prøvd høyreklikk, kopier, så inn i bildebehandlingsprogram, ny fil, lim inn. jeg har nå lastet ned Picasa og forsøkt, men jeg klarer ikke å finne noe sted hvor jeg kan prøve å lime inn det jeg kopierer... Arrghn. 0 Siter
Åsemor Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 jeg har nå lastet ned Picasa og forsøkt, men jeg klarer ikke å finne noe sted hvor jeg kan prøve å lime inn det jeg kopierer... Arrghn. Nei, picasa funker nok dårlig på det. Prøv med paint. Det ligger inne på maskinen din fra før. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.