Gå til innhold

Data-spørsmål

Anbefalte innlegg

fuji1365380447
Skrevet

Jeg har mottat en Word-fil som inneholder en del bilder. Jeg vil gjerne bruke en del av disse bildene, bla til å legge ut på Facebook.

Men jeg klarer ikke å lagre bildene som jpg filer. Når jeg forsøker å lagre dem fra Word filen, så legger de seg bare som en scrap-book fil. Og den kan jeg jo ikke bruke til noe.

Noen som vet hvordan jeg skal lager dem?

Skrevet

Ville prøvd høyreklikk, kopier, så inn i bildebehandlingsprogram, ny fil, lim inn.

fuji1365380447
Skrevet

Ville prøvd høyreklikk, kopier, så inn i bildebehandlingsprogram, ny fil, lim inn.

jeg har nå lastet ned Picasa og forsøkt, men jeg klarer ikke å finne noe sted hvor jeg kan prøve å lime inn det jeg kopierer...

Arrghn.

Skrevet

jeg har nå lastet ned Picasa og forsøkt, men jeg klarer ikke å finne noe sted hvor jeg kan prøve å lime inn det jeg kopierer...

Arrghn.

Nei, picasa funker nok dårlig på det.

Prøv med paint. Det ligger inne på maskinen din fra før.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...