Gå til innhold

Ny seng 150 eller 180cm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, i noen tilfeller kan jeg skjønne det. Men slike ting som dette - jeg skjønner bare ikke hvorfor man ikke kan tenke over disse tingene selv.

''jeg skjønner bare ikke hvorfor man ikke kan tenke over disse tingene selv.''

*hehe* - Vi kjøpte helt ny seng for noen måneder siden, og fant ut at den var for liten først etter å ha ligget der et par netter.

Og det selv om vi tilsammen har 84 års soveerfaring.

*Angrer på at jeg ikke spurte på DOL først*

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• adelie

7

• Mrs. Wallace

2

• Kalevala

2

• sant å si

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Lars Inge
Skrevet

Vi har 120 bare. Mannen min synes det for smalt, men jeg klarer det greit, litt mer sosial jeg kanskje..

Skrevet

Vi har 180-seng både hjemme og på hytta - utrolig deilig med all den plassen.

Skrevet

Hvis du kun er ute etter å lese om de store spørsmålene i livet, bør du holde deg langt unna Åpent Forum her på DOL!

Tiltredes! :-)

Skrevet

Da ville eg satsa på den på 180 cm. (eller 1800 mm. for å være korrekt), siden det skal ligge to med normal kroppsbygning i den.

Mi seng er på 1500 mm. og det må eg ha, enda eg er singel, dere får jo "bare" 900 mm. hver, mens eg har 1500 mm. å boltre meg på.

Eg kan ligge helt på skrå om eg vil, eg har litt under "normal" kroppsbygning.

Skrevet

Da vi kjøpte ny seng var vi nyforelsket og barnløse. Vi kjøpte likevel 180 cm, og det angrer vi ikke på!!!!!!

Vi har god plass, og etterhvert har vi fått 3 barn, så det er ikke så sjelden vi deler sengen med noen. Da er de ekstre 30 cm gull verdt!!!

Annonse

Skrevet

Har dere plass til det kjøper dere den største.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...