Gjest prust Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1201537950' post='3791406] Hei prust! Hvordan har det gått med svoger'n din etter slankekuren? Har han fortsatt å gå ned, eller er det kommet på noen kilo? Kom på dette innlegget nå, for jeg snakka akkurat med min bror. Han er 183 høy, og veide 106 kg for 17 mnd siden. Han gikk på vekta i dag, og den viste 89,5 kg! Han har bare begynt å drikke mer vann, og spise litt mindre porsjoner, og går turer. Synes han har vært flink, jeg! Jeg har ikke truffet ham på en uke eller to, så jeg vet faktisk ikke. Mannen min begynte også på denne kuren forrige tirsdag, og har gått ned noe, men jeg vet ikke hvor mye. Så bra at din kjenning fotsatt holder vekta! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/296703-har-dette-noe-for-seg/page/3/#findComment-2409210 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Ja, jeg tror absolutt at en kan gå ned såpass mye at det vises på 14 dager, men tror ikke det er 16 kilo fett! Tipper han reelt har gått ned 5 kilo! Etter mitt regnestykke har han da gått 2.500 kcal i minus hver dag, og det kan godt tenkes! mvh Mannen min tok den kuren - var ferdig for to uker siden. Han gikk ned 8-9 kilo. Han fikk ikke veid seg før en uke etter at kuren var ferdig, fordi vi ikke var hjemme da. Han har holdt vekta den uka vi har vært hjemme, og er veldig bevisst på at han skal holde den. Nå spiser han normal mat, men spiser mindre porsjoner og mer grønnsaker, ikke godterier eller brus. Har ikke turd å spørre han svogeren min om han har holdt vekta, nå ca en måned etter hans kur... Kan liksom ikke helt forstå at svogeren min gikk ned 16 kilo... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/296703-har-dette-noe-for-seg/page/3/#findComment-2423875 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg mener slanking er feil ord å bruke; det er heller snakk om å endre på kost og mosjon. Jeg har egentlig endret lite, men tenkt sunn kost og trent litt hver uke. Da har jeg tatt av 11 kilo siden sommeren, og hadde jeg gått på kur tror jeg vekta hadde gått opp igjen fort. (Det har jeg sett på noen kolleger.) Jeg anbefaler heller å tenke sunt når du handler, og så gå turer eller trene på treningssenter. (Eller annen form for mosjon.) Det skal være en endring som er mulig å holde, og det har jeg klart. Jeg spiser sjokolade (helst mørk) og chips en kveld i uka, og er jeg på besøk tar jeg et kakestykke (men ikke to). Det skal være vanlig kosthold - men jeg tenker på hva jeg handler inn og spiser. Enig, det er det som funker i lengden. ) Tror ikke på sultekurer jeg heller.. Prøvde en gang, men ble bare dårlig form og slapp - så kutta fort ut. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/296703-har-dette-noe-for-seg/page/3/#findComment-2862314 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.