Gå til innhold

Hoodia - takk for tipset

Gjest Valnøtt

Anbefalte innlegg

Gjest Valnøtt

Fant en tråd her for en god stund siden om hoodia. Var nettopp i USA og kjøpte like godt med meg et par pakker for å prøve. Jeg har gått ned over førti kilo, men i høst har jeg slitt stoooort for å unngå å legge på meg. Har vært så sulten og så innmari sliten og mye syk.

Nå er formen fin igjen, og hoodiaen holdt hva den lovet. Jeg tar to kapsler med to glass vann hver morgen og er ikke sulten og ikke slapp. Dermed spiser jeg riktig og orker å trene og da går alt riktig vei og jeg er inne i den gode spiralen igjen.

Tusen takk for tipset.

PS jeg prøvde den fra qxl først, men den virket ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jøss, det har jeg aldri hørt om før. Men nå har jeg lest litt om det.

Finnes det forskjellige typer tabletter, altså? Hvilket innhold er det i dine, tilsvarer de noe sånt som dette?

http://www.topformula.se/viktminskning/27.html?gclid=CPOY3Z-X-JACFQ2WEgodlWlE1w

Jeg har hørt om at Hoodia skal funke. Men det finnes visst enormt mye juks så man bør sette seg godt inn i hvilke ingridienser Hoodian inneholder og hvor de kommer fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valnøtt

Jeg har hørt om at Hoodia skal funke. Men det finnes visst enormt mye juks så man bør sette seg godt inn i hvilke ingridienser Hoodian inneholder og hvor de kommer fra.

Jeg kjøpte dem på apotek i USA. De var ikke dyre heller. Tretten dollar for tredve tabletter. Men det koster jo litt å komme seg dit da... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...