Gå til innhold

Lommemannen

Gjest må se om det er en jeg kjenner

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Men eg fant datoen for når han var her...''

?

En ting som er litt rart, og det er at de lar et slikt bilde ligge inne så lenge om det er feil mann.

Ja, det ligger en kopi av linken med feil bilde på youtube ennå. Signert av "pocketpedo". Den opprinnelige linken er slettet, står det.

Fortsetter under...

Skrevet

''Men eg fant datoen for når han var her...''

?

En ting som er litt rart, og det er at de lar et slikt bilde ligge inne så lenge om det er feil mann.

Ja, BA hadde ei liste fra Kripos der de stedene "Lommemannen" var mistenkt for overgrep var omtalt med sted og dato, deriblandt her eg bor.

Vi som bor her har visst det lenge..

Skrevet

Hvordan gjør du for å få den linken blå, slik at man bare kan trykke rett på den å komme til sida?

Eg bare merker adressa i adresselista, slik at den blir blå, så holder eg nede Ctrl mens eg trykker på C (for å kopiere), setter kurseren i det nye innlegget et sted, holder nede Ctrl mens eg trykker V (for å lime inn),

Så skal det fungere fint.

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3776544

AneM1365380603
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1200422321' post='3779415]

Ja, det ligger en kopi av linken med feil bilde på youtube ennå. Signert av "pocketpedo". Den opprinnelige linken er slettet, står det.

Det ligger to bilder der fremdeles. Det er jo for gale om feil person blir beskyldt for å være lommemannen.

Gjest Klønete
Skrevet

Eg bare merker adressa i adresselista, slik at den blir blå, så holder eg nede Ctrl mens eg trykker på C (for å kopiere), setter kurseren i det nye innlegget et sted, holder nede Ctrl mens eg trykker V (for å lime inn),

Så skal det fungere fint.

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3776544

Men min blir ikke blå når jeg gjør det sånn....

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/index.wa2?ForumId=6

Jo.... den bli visst blå når jeg gikk på forhåndsvisning likevel. Takk skal du ha :0)

Annonse

AneM1365380603
Skrevet

Ja, BA hadde ei liste fra Kripos der de stedene "Lommemannen" var mistenkt for overgrep var omtalt med sted og dato, deriblandt her eg bor.

Vi som bor her har visst det lenge..

En annen ting jeg har stusset over er at VG var tilstede under pågripelsen og filmet. Jeg har ikke funnet forklaring på det noen steder.

Gjest EEEEEEE:AAAAAAAA
Skrevet

Jeg vet navnet hannes og hvor han jobber, hvem han jobber med osv. Men har vel ikke lov å legge det ut her?

Mannen min har lakert bilen sin hos han...

Skrevet

Bare vær klar over at når identiteten hans kommer ut, så får også påtalemundighetene en adskilleg tøffere jobb med å få ham dømt for de overgrepene der det ikke finnes DNA-bevis.

Dette pga. at det skal gjennomføres fotoidentifikasjon (er det det det heter?) og dette blir mindre pålitelig hvis ikke identiteten blir holdt hemmelig.

Mao: Dess flere som legger ut hint i form av linker, initialer osv. - dess større sjanse for at han ikke får den straffen han fortjener.

(Dette i følge pressen, som har tatt påtalemyndighetenes bønn om fortsatt anonymisering til følge.)

Skrevet

Hvordan gjør du for å få den linken blå, slik at man bare kan trykke rett på den å komme til sida?

Det kommer ikke direkte når du har "sendt innlegg", men hvis du går inn på innlegget ditt fra trådlisten, så er linken blit blå:-) Altså, alle andre som går inn og ser på innlegget ditt, vil få opp blå link...

Gjest Spekepølse
Skrevet

Bare vær klar over at når identiteten hans kommer ut, så får også påtalemundighetene en adskilleg tøffere jobb med å få ham dømt for de overgrepene der det ikke finnes DNA-bevis.

Dette pga. at det skal gjennomføres fotoidentifikasjon (er det det det heter?) og dette blir mindre pålitelig hvis ikke identiteten blir holdt hemmelig.

Mao: Dess flere som legger ut hint i form av linker, initialer osv. - dess større sjanse for at han ikke får den straffen han fortjener.

(Dette i følge pressen, som har tatt påtalemyndighetenes bønn om fortsatt anonymisering til følge.)

men dette bryr ikke bygdesladdernorge som må fråtse i personlige detaljer ....

Sladre om hvem som kjenner ham og når de så han sist.

Henge han ut før han er dømt.

frastøtende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...