Gjest prust Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Jeg har nylig lest Drageløperen av Khaleid Hosseini. En sterk bok, og veldig interessant bok, om en gutts oppvekst i Afghanistan på 1970- og 80 tallet. Nå kommer den på film - i Norge 25. januar. I Afghanistan blir den forbudt. Se http://www1.vg.no/film/artikkel.php?artid=506540 Den filmen skal jeg se! Men først skal jeg lese tusen strålende soler, av samme forfatter! 0 Siter
Mirabell Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Enig, fin bok! Og Tusen strålende soler er den neste jeg skal lese ) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Enig, fin bok! Og Tusen strålende soler er den neste jeg skal lese ) Jeg begynte så vidt i går kveld. Skal ha den med meg på hyttetur i helga :-) 0 Siter
villbringebær Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Ja den er kjempefin! Skal på kino og se den med elever, det blir kult! 0 Siter
G-bo Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Har selv ikke lest boken, men så filmen siste uke på en førpremiere.., jeg synes den var utrolig bra!!! Min kjæreste som har lest boken syntes også den var flott, og tro til boken. Gjør dere klar for et skikkelig slag i magen.. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Har selv ikke lest boken, men så filmen siste uke på en førpremiere.., jeg synes den var utrolig bra!!! Min kjæreste som har lest boken syntes også den var flott, og tro til boken. Gjør dere klar for et skikkelig slag i magen.. Så fint! Gleder meg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.