Gå til innhold

Dette virker sikkert dumt, men...

Anbefalte innlegg

Gjest redd for å dumme meg ut
Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt meg en snuppete, rød kåpe. Saken er den at jeg er overvektig og hadde tenkt å kjøpe noe svart. Men syntes jeg kledde den røde kåpa.

Hørt at kg sitter fint på meg. Men jeg vil jo helst gjemme meg siden jeg har 20 kg for mye.

Sikkert vanskelig når man ikke har sett meg, men, burde jeg bytte kåpe i svart? De sier jo at farger forstørrer..

Skrevet

Det kan være kjempeflott med kvinner som kler seg friskt og freidig, selv om de har noen kilo for mye. Det er jo bare herlig, spør du meg. Så spørs det om du vil være feiende flott, eller elegant men usynlig.

Skrevet

Du er sikkert kjempefin med den røde kåpa! Mye flottere med rød enn med svart som 98% andre har. :o)

Skrevet

Jeg blir så fornøyd når jeg ser overvektige som tør å bruke farger. Mye flottere det!! Bær den røde kåpa di med stolthet :)

Skrevet

Gå i det DU føler deg fin i!

Du er sikkert kjempefin i rød:)

Skrevet

Jeg tenker aldri på om folk skjuler mye eller lite under kåpa. Alle ser litt lubne ut med kåpe på, vel?

Jeg tror det der med at farger forstørrer eller krymper, har lite å si når det gjelder yttertøy. I hvert fall atskillig mindre enn fasongen. Så det viktige er at du kler den - og at du liker den og føler deg vel i den

synes

Skrevet

Rød kåper er superlekkert!!!

Støtter alle forslag om å beholde den og sprade ivei..

Lykke til!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Liker du den røde kåpa og syns den var fin på, så beholder du den!

Skrevet

Du er sikkert fin i begge to.

Men det jeg tenker, er at rødt eller en annen kraftig farge både er lett å bli lei av og vanskelig å bære sammen med andre farger.

Ikke sikkert du har smale jeans eller bukser/strømper i svart alltid. Og hva når kåpa er åpen og du har på deg den *rosa* toppen?

Jeg vet jo ikke noe om deg, kan hende du har god råd og kåper i fleng i skapet. Da er det berre lekkert med ei rød også :)

Skrevet

Behold den røde om du liker den og synes du kledde den, du er sikkert en snuppe i den ;)

Så kjøper du heller en annen svart på neste lønning.. hehe... Farger frisker opp av og til.

Skrevet

Jeg har også noen kilo ekstra å drasse på, men ettersom mesteparten av dem sitter rundt livet, viser de ikke så godt når jeg har kåpe/jakke på.

Jeg elsker farger! Svarte overdeler eller jakker/kåper er noe jeg mest forbinder med begravelse. Synes ikke jeg kler svart opp mot ansiktet.

Jeg regner mmed at du har flere ytterplagg enn denne kåpa. Det er jo ikke sikkert du kan bruke den hver dag hele året, uansett hva du skal!

Skrevet

Hvis du liker den røde kåpa så behold den! Joda, svart forminsker men ikke tenk på det om du føler deg vel i den du har kjøpt.

Skrevet

Nei den er sikkert helt fin til deg.

Det er kvitt (hvitt) som forstørrer, og svart forminsker.

Har du sett Amarcord av Federico Fellini, der har Gradiska ei rød kåpe, nydelig....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...