Gjest ingbjørg Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Om et par uker skal en venninne gifte seg, og vi er bedt i bryllupet. Hvor mye skal vi kjøpe for? Det er et lite bryllup med enkel servering. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Går jo ikke an å svare helt generelt på dette, det spørs jo både på deres økonomi, alder og hva som er kotyme der det bor. En gammel tommelfingerregel sier at gaven skal minst koste det samme som kuverten (inkl. drikke). Skulle jeg gi bryllupsgave fra min mann og meg, og vi skulle i bryllupet, tipper jeg den ville kostet rundt 1000 kr. Men to stk. flereretters middag med vin i et selskapslokale ville fort kostet litt mer... 0 Siter
Gjest Gurojenta Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Det er vanskelig å si. Det kommer an på hvor nære venner man er, typen bryllup, hva som er vanelig å gi i området de skal gifte seg o.l. Men bryllupsgaver til vennepar ligger på rundt 1000 de gangene vi har kjøpt gaver iallfall. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Da jeg og kjæresten min var i bryllup til ei venninne i fjor var vi bedt til kaffen, og kjøpte gave for 500 kr. Hadde vi vært bedt i middag hadde vi nok kjøpt for 1000. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.