frk.s Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Noen som har erfaring med kurs av denne typen? Har endelig innsett at det IKKE er PINLIG! Hehe... Og tenker at kurs kanskje er en god start.. Takknemlig for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pås Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Har svært gode erfaringer med GR! Gikk ned ca 10 kilo for tre år siden, og ikke lagt på meg igjen! Litt vanskelig å svare mer når jeg ikke er helt sikker på hva du lurer på... mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vibeke-may Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Har svært gode erfaringer med GR! Gikk ned ca 10 kilo for tre år siden, og ikke lagt på meg igjen! Litt vanskelig å svare mer når jeg ikke er helt sikker på hva du lurer på... mvh Syns GR er flinke på sunt kosthold, som hele familien kan spise og fokuset på at trening er så viktig. Minuset er telling av kalorier og veiing av maten,det blir man så lei av. Jeg har gått masse GR-kurs opp igjennom årene. Gått ned og sluttet, så lagt på meg alt igjen i en rekordfart!! + mere til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.